🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Die band die er op zat was niet origineel. Dat was een 90s Seiko band. Ik vind een duiker op rubber vaak het mooiste en het fijnste dragen. :+1:

1 like

Oke​:slight_smile:…Ik ben meer vd stalen banden maar ook niet bij alle horloges…:slight_smile:.

Maar hele coole 5!:blush:

1 like

Vrouwlief is gepaste dress aan’t uitzoeken voor oudejaar .Massief Zilveren Kurfürst ligt klaar,of ze het gaat dragen da’s groot vraagteken :smiley_cat:

7 likes

20 likes

15 likes

Croton Aquamedico

Ik heb het ST 96-4 uurwerkje een service gegeven en het horloge loopt weer als een nieuwe. Maar dan wel met een sfeervol getekende wijzerplaat onder het nieuw geplaatste glaasje.
In de veertiger/vijftiger jaren werden Nivada horloges in de USA verkocht onder de naam van de distributeur aan de andere kant van de Atlantische oceaan: Croton, Het gaat hier eigenlijk om een horloge van het verzamelwaardige merk Nivada.

7 likes

Orient “touch led” .
Één keer aanraken voor tijd, twee keer voor datum.


12 likes

Voor mij dezelfde zware gouden Nisus- uit 1948- als gisteren. :relaxed:

(voor de liefhebber: hij is momenteel te koop hier op het HF.:wink:)

8 likes

Vandaag inkopen voor Silvester - Lauréat mag mee…

20 likes

Zeer mooie duiker! :relaxed: :+1:

1 like

Mooie patina :smiley_cat: hierbij een broertje

12 likes

Citizen duiker vandaag,

18 likes

8 likes

Vandaag een ouwe Oostduitse koe uit de sloot gehaald:

16 likes

14 likes

Het Franse paars-blauwe Comete sub duikertje weer even.
De minuutpijp bleek na aanknijpen nog steeds te veel te slippen. Ik heb toen de donorpijp van het iets eerdere JEJ Jeambrun 26D werkje (die ik van @wbcoupe overnam, nogmaals dank!) overgezet. De balans van dit donorwerkje droeg hij al.
De kroon bleek ook te los te zitten en deze heb ik vastgezet met de briljante soldeertintruuk ( Losse kroon )

Nu loopt 'ie eindelijk gewoon goed!

13 likes

Fijn weekend allen!

13 likes

Nieuw bandje erop dus even ‘indragen’

15 likes

Vandaag een oude ZIM om. Niet op de foto te zien, maar deze heeft best mooie geblauwde wijzers.

12 likes

Mooi werk, veel plezier ermee! :+1:

1 like