šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Mooi klokje Harry!

1 like

Wat loopt die secondenwijzer toch vloeiend. En heerlijk gezoem erbijšŸ˜

14 likes

Prachtige MonopusheršŸ˜
Goeie combo met het bandje ookšŸ‘

1 like

Goeie combo met het bandje ookšŸ‘

Domboā€¦

1 like

Ja die model blijf ik toch gaaf vinden :ok_hand:
De moderne interpretaties vind ik toch relatief lomp helaas(zelfs op mijn polsen).
Sowieso blauw met oranje accenten :blush:

1 like

Buitenbeentjeā€¦


ā€¦met super onder de kap :blush:

7 likes


Breil Manta, altijd op staal, nu eens met Zuludiver.

7 likes

Gisteren bij gebrek aan zonne energie maar wat batterijtjes vervangen, o.a. bij deze Egosta. En ik moest weer denken aan @MartijnV die ik hier al weer een hele lange tijd niet meer tegenkom.:thinking: Iemand iets over hem bekend???

10 likes

Deze heeft toch echt een wat zomerser band nodig in deze tijd van het jaar :grin:. Misschien toch die BoR die @domega eerder al eens voorstelde. Geen idee waar ik een bijpassende uit dezelfde periode zou kunnen vinden eigenlijkā€¦ Suggesties zijn welkom!

18 likes

Lekker scherp Defyā€™tje om de pols vandaag!

15 likes

Vakantietijd? Zijn laatste bericht is van twee dagen geleden, geen paniek :innocent:

2 likes

Ja zekerā€¦ik heb hem al een tijdje niks zien posten? :roll_eyes::thinking:

1 like

Ohā€¦ valt nog mee :grinning:

1 like

Dank je wel Wilko! :slightly_smiling_face: Ik heb nog een heleboel horloges die niemand hier kent :wink: Dat krijg je na zoā€™n 40 jaar verzamelenā€¦ tot ergernis soms van mijn vrouw. Ik heb er afgelopen jaren wel een heleboel verkocht gelukkig en na de zomer ga ik er weer een heel stel in de verkoop doen. Ik word een dagje ouder en wil eigenlijk een ā€˜one box collectionā€™ (12 klokjes bij mij) overhouden. :blush:

4 likes

Dibs op de Tissot! :blush:

1 like

Dankje! Ja helemaal mee eens: die moderne modellen zijn lomper en minder mooi ook voor mij. :slightly_smiling_face::+1:

1 like

Ja mooiā€¦ hahahaā€¦ @domega houdt scherp in de gaten of alle ā€˜schaapjesā€™ bij elkaar blijven. :wink: Ik ben daar wel blij mee!:slightly_smiling_face::+1:

3 likes

En dat zeg jij niet snel! Dank je Andy! :blush::+1:

1 like

Dan hou ik mā€™n centjes nog even apart :wink:

3 likes

Dat zijn mooie wijze woorden Deniz! Daar houden we van! :+1::blush:

1 like