šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Vandaag na bijna een week mijn laaste NA om de pols gehad te hebben werd het weer tijd voor wat afwisseling!

En de jaren 60 Gulfstream weer een dagje om de pols :heart_eyes:

11 likes

26 likes

Schandalig, maar een bekend verhaal helaas. Ik vond het een heel aardige kerel en dat was hij ook. Ook zijn dagelijkse bijdragen voegden zeker iets toe. Ik hoop dat het hem goed gaat. :thinking::slightly_smiling_face:

7 likes

Dit is toch de meest ideale wrist presence ? Oke, okeā€¦ Horloge mag iets centraler op de pols maa ik tekende voor mā€™n diploma dus is wel geoorloofdā€¦:wink::sunglasses:

14 likes

Maarrr wat is het? Detailfotoā€™s!

1 like

Van harte gefeliciteerd Deniz met jouw diploma!:slightly_smiling_face::+1: Ga je nu aankomend schooljaar beginnen in Schoonhoven?
Mooi horloge ook!:ok_hand:

1 like

8 likes

15 likes

Op deze zonnige donderdagā€¦

15 likes

Die is prachtig zeg! Ik heb altijd begrepen dat de schijf met de cijfers 's middags draait naar de 24-uursweergave, klopt dat? Lijkt me mooi om te zien gebeuren!

2 likes

Wat blijft dit een ronduit geweldig eind jaren '60 ontwerpā€¦

12 likes

21 likes

Bedankt Harry! :blush:

Na heel veel nadenken, afwegen et cetera heb ik ervoor gekozen om Schoonhoven niet te doen, maar International Business in Amsterdamā€¦ Eigenlijk best raar dat ik er zo overtuigd van was dat ik t wilde doen maar toch voor wat anders heb gekozenā€¦

1 like

Je zult er vast goede (en ook gevoelsmatige) redenen voor hebben, dat je deze keuze hebt gemaakt. Als het vanuit jouw huidige perspectief is wat je graag wilt- Ć©n het voelt goed- dan zou ik er lekker voor gaan! :+1: Het is in ieder geval een opleiding waar je zeer veel kanten mee uit kunt; meer verschillende kanten in ieder geval dan met de Schoonhoven opleiding. Gezien jouw vorige opleiding neem ik aan dat dit een HBO opleiding wordt en geen MBO meer? Ik wens jou in ieder geval heel veel succes toe! :slightly_smiling_face:

En de Horlogerie blijf je er toch gewoon als hobby bij doen. Net zoals ik dat al 40 jaar doe. :wink::ok_hand:

3 likes

Juist! Dat was ook een van de redenen om het niet te doen.

Ik heb nu als doel om een managementfunctie te bekleden bij iets wat met horloges te maken heeft. Of het nou manager is bij een boutique of brand manager in een bepaalde regio maakt mij (nog niet) uit. Ik ben van plan om lekker veel uit te proberen en zo uit te vinden wat het beste voor mij is :slight_smile:

2 likes

TOP! :+1: :slightly_smiling_face:

PS: het heeft in dat verband wel zin om je te laten certificeren bij de FHH (Fondation de la Haute Horlogerie) in Zwitserland. Op die examens (het zijn er twee) kan je jezelf in je eigen tijd voorbereiden en deze diplomaā€™s zijn internationaal officieel erkend in de Haute Horlogerie en worden steeds meer gevraagd door de grote merken, wanneer je b.v. een commerciĆ«le (leidinggevende) functie wilt bekleden. Ik heb het ook gedaan, puur voor de lol; is heel leuk.
Zie hier: https://www.hhcertification.org/en/

1 like

:heart_eyes:

19 likes

Super! Thanks. Is het Franstalig of ook beschikbaar in t Engels? In het eerste geval moet ik flink aan de bak, haha.

Oh ik zie al dat de site in t engels is, hahaha

1 like

Kan ook in het Engels. Ik heb het in het Engels gedaan.:slightly_smiling_face:

1 like

Super!

1 like