šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

28 likes

Overigens best wel een leuk artikel over de polerouter in het chrono24 magazine van een paar jaar terugā€¦

4 likes

Eugene Siegele 73353

17 likes

OKEAH

16 likes

De Titus maar weer eens van stal gehaald

19 likes

Gisteren gekocht op de rikketik en vandaag een servicebeurt gegeven. Ik denk jaren 50.

19 likes

Prachtige catch!!! - zelfs met die goudkleurige kast :wink:

1 like

Zo, toch nog heel even een mechanisch chronisch rondje met deze Prisma GT, vandaag weer best veel gefietst, met voor alle zekerheid mijn Kinetic beatertje

15 likes

Ik zie in de reflectie op het glas je brede grijns :grin: ā€¦ en ik ken een klein beetje het gevoel haha

22 likes

Haha goed gezien! Wat een horloge is het me toch. De jouwe heeft zelfs nog het glaasje met datumloupe en als ik het goed zie, een originele kroon? Fraai! Heb je deze nog in bezit?

1 like

Klopt - het glaasje is niet erg best maar zo zeldzaamā€¦ en 't is trouwens eigenlijk geen Polerouterā€¦En nog altijd niet geflipperd nee - maar hij komt vanzelf aan de beurt natuurlijk :roll_eyes:

1 like

Nieuw glaasje is wel nodig

15 likes

Op zoā€™n zonnige dag past een Sturmanskie USSR luchtmacht horloge uit het eerste productiejaar 1976. Uiteraard op eigen bandje.

14 likes

Dikken TISSOT vandaag


Iedereen koopt hier op rikketik waar en wanneer is dat jongens ik ken dat gebeuren niet ?

14 likes

Fijne maandag!

15 likes

14 likes

Deze uit, aan de inscriptie op het deksel te zien, 1947. Vooral omdat ik de lugs zo mooi vind.

12 likes

Effe Rikketik googlen en dan kan je het programma zienā€¦volgende is in oktober en het is in Houten :+1::grinning:

Vanochtend weer een vintage aan gedaan en op de verkeerde datum gezet :grimacing: Ik laat het zo, want ik ga niet weer een hele maand doordraaien met die hitteā€¦:joy:

Seiko Lord Matic; 1985 denk ikā€¦ maar onze Daniel @koekoek wil mij vast wel even corrigeren als ik het fout heb. :wink:

Fijne dag gewenst en een zeer goede week ook uiteraard! :+1:

11 likes

Als er een 5 op de achterkant staat is het 1975. :+1: Wist helemaal niet dat je er een had, leuk hoor.

2 likes