šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Kaufman bandje?

Eh, komt uit Utrecht van de bekende bandenboer. Waarschijnlijk iets van Rios of zo.

:slight_smile: Ik wilde donkerbruin shell cordovan, maar mā€™n partner vond dat al mijn horloges er hetzelfde uit gaan zien als ik ze allemaal op donkerbruin leer gooi.

3 likes

Vannacht terug gekomen van vakantie en er lag een pakketje op me te wachten. Twee pontiacs om het servicen verder te oefenen. De hydraulica memodate bleek gelijk een speciaal geval wat betreft het openen van de kast, maar na wat info te hebben ingewonnen bij @Maurits is het gelukt. De vloeibare rubber die eruit kwam was wel echt ranzig overigensā€¦ Het plan is deze kado te geven aan mijn vader als ik niet per ongeluk iets sloop onderwegā€¦



15 likes

Compressor kastje, code geeft 1974 aan als productiejaar. Kroon heeft ā€˜crosshatchedā€™ patroon bovenaan? Leuk ding, bijna te goed voor oefenmateriaal :wink:

4 likes

Haha, deze zal ik pas aanpakken als ik voldoende zelfvertrouwen heb hoor. Het heeft overigens ook nog het originele glaasje en de originele gesp.

2 likes

echt een mooike, proficiat

2 likes

Gaaf je dat gaat leren om te servicen! succes

1 like

Daar in Utrecht verkopen ze sinds een tijdje ook Kaufman en aan de structuur van het leer te zien ā€œgokā€ ik daarop. Prima banden trouwens

Wat gebruik jij om die kast dicht te drukken?

1 like

Pontiac ā€˜mug shotā€™

25 likes

Deze 1920ā€™ op de double was 10 jaar garantie dusā€¦:blush:

13 likes

Vandaag deze Omega Geneve uit 1970.

15 likes

Deze weer voor het zonnige weekend. Met een wijzerplaat die mij blijft verbazen door alle kleuren, van paars tot groen (of drink ik te veel met deze temperaturenā€¦) welke het kan vertonen.

18 likes

Frey compressor,

21 likes

9 likes


Lekker met die warmte zwart ivoor zulu

15 likes

13 likes

19 likes

De gepimpte BFK van Edwin @TagEd

Excuus, verkeerd topic.

2 likes

22 likes