🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Vandaag om voor een potentiele ruil, maar helaas konden wij het niet eens worden dus blijft nog even om mijn pols. Volgende keer wellicht.

5 likes

De kleine grote (lug to lug) Bidynator van '55 met zn ‘F790’ en ‘originele’ band
Loopt als een trein

14 likes

Ik vind de stalen band (zeker de brick) afbreuk doen aan de mooie kastvorm van de C-case. De band maakt het meer één geheel. Lekker op leer laten dus. Komt hij veel mooier uit.

1 like

Yes hij is er !! Nee niet de White Star maar de regen :zap:

12 likes

Danku @wbcoupe :+1: enkele weken terug was ik in zak en as,met mijn kromme poten m’n oude Fortis laten vallen gevolg balans stuk, met u hulp het gepaste donoruurwerk gevonden en surplus je hebt hem mooi in zijn originele staat weer gerepareerd danku,dankuwel ben weer zooo blij als een kind met een nieuw speeltje :heart_eyes:

11 likes

19 likes

12 likes

Ah hij is gearriveerd; graag gedaan en veel plezier ermee. :+1::+1:

Heerlijke custom @Ko-Banden band binnen voor horloges met fixed lugs, en met prachtige vintage 18-14 taper. Perfecte match op mijn Olma gilt fliegerchrono vind ik!

14 likes

Hoe heeft hij dat gedaan? Gewoon om de lugs heen gestikt of heb je hem er zelf op gelijmd?

Potverdikkie wat vind ik die mooi zeg.
Die hoop ik ook ooit eens om te kunnen doen. Schitterend.

1 like

Is een band met clipjes die je moet omplooien als de band op zijn plaats zit :wink:

2 likes

Ah, op die manier. Heel fraai. :+1::+1:

1 like

Tnx :smiley:. Dit is de 168.005, dan weet je in ieder geval de referentie!

Edit: tnx Andy, dit is een 168.004 natuurlijk :sweat_smile:

1 like

Dank je.

Volgens mij 168.004 toch? :wink:

1 like

:flushed::see_no_evil:

1 like

!

Deze eens uit de kluis gehaald omdat iemand vroeg voor wat extra foto’s.
Niet slecht voor uit 77 te zijn.

(en duur tegenwoordig wtf :stuck_out_tongue: )

9 likes

Eindelijk binnen, de Record!

23 likes

Van harte, supergaaf is hij! :smile: :+1:

1 like