šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Thanks!

1 like

Mooie staat zeg, weinig sleet op het chroom! Nice catch.

Nu op zoek naar een AF0210 strap :wink:

1 like

Ha bedankt! Ik ga meteen richting Google :grin:

Ken je deze al?

https://www.pozible.com/project/a-f-0210-watch-strap-remade

Jaā€¦ maar vind het aan de prijsā€¦ en gezien het aantal backers ben ik niet de enigeā€¦

Maar voor de Eterna ben ik ook op zoek naar een goede AF0210 replica.

1 like

Gezien de naderende deadline lijkt het er ook niet op dat ze het redden helaas. Even verder zoeken dus. To be continued!

@Mark020 heeft een goede op zijn Longines, maar die kwam via MWR en is volgens mij daar niet meer te krijgen intussenā€¦

1 like

Wat is MWR?

Edit: never mind, gevonden! :+1:

Mijn nieuwe aanwinst. Silver Certidate.

20 likes

De Top Time weer eens om. Het krijgt geen draagtijd (meer) dus zal een ander baasje moeten zoeken. Vreemd want toen ik het kocht vond ik het een geweldig horloge. Smaak is duidelijk veranderd.

10 likes

12 likes

Ah dieā€™s mooiā€¦ En moet ik ook nog ergens hebben geloof ik. Werkt waarschijnlijk niet anders lag die natuurlijk niet in de verdomdoos. Beetje jammer van die verkleuring bij de secondewijzer, voor de rest lijkt deze puntje gaaf!!!

Dezelfde, samen met de tweede Philishave; het ā€˜eitjeā€™ van 1948, van de ā€˜Staalbaardā€™ reclamecampagne.
Onlangs ergens gevonden, ik wordt altijd erg blij van vintage Philips gebruiksvoorwerpen uit deze periode.

Een mooi koppel uit dezelfde tijd, zo lagen ze sā€™ochtends misschien op een tafel samen :slight_smile:

12 likes

Oh wauw.
Die is mooi zeg. Klasse.

1 like

De Montdor uit 77.

17 likes

Je leert hier ook niet alleen alles over horloges. Maar dus ook over muzikale pareltjes. Kende de beste man ook niet maar klinkt erg leuk! Zijn muziek maar eens verder ontdekken :+1: :grinning:

1 like

Capt Willard, Seiko 6105-8110šŸ˜€

13 likes

1983 16014 met linen dial! Leukste daily beater die ik heb!

14 likes

Richting weekend met de Speedy :wink:

18 likes

Eerste lcd model van Citizen uit 1974, veel ouder wordt al moeilijk, dan kom je bij de prehistorische Optel en onbetaalbare Seiko lcd horloges uit.

13 likes