🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Zekers :+1::smiley: … 4 tientjes voor de Roamer en 1 tientje voor de Ruhla…weet niet of het veel is maar ik vond dat ze wel waard, hij vroeg meer voor de Roamer, hij had de stalen band( die weegt wel wat) pas bij een horlogemaker erop laten zetten maar toch nog wat eraf kunnen krijgen…

Gaaf :ok_hand:

1 like

Dank, ik vind hem zo fout met dat bruin en goud, dat ik hem stiekem wel grappig vind. En voor 5 euro kon ik hem niet laten liggen. Loopt tot nu toe op tijd, datum mechanisme werkt ook prima, dus leuk voor erbij.

1 like

Dat is zeker niet veel voor 5€ :astonished: …het betere werk :+1::smiley:

1 like

4 tientjes voor de Roamer lijkt me een redelijke prijs. Denk dat hij iets meer waard is. De Ruhla is een Duits uurwerk dat in eerste aanleg massa productie levert in het goedkopere segment. Dus 10 euro is een nette prijs lijkt mij.

1 like

Hij is inderdaad lelijk wat hem ook weer siert. Voor die prijs had ik hem ook zeker gekocht leuk om af en toe iets te dragen dat gesprekstof oplevert. :grin:

1 like

Ja ik vond het een mooie prijs…als het duurder word wil ik ook wel dat het horloge in een hele mooie staat is…en daar betaal je natuurlijk voor :roll_eyes:

IEMAND TIPS??

Net dit topic even doorgespit op zoek naar evt Polerouters met deze oude band. Die heb ik al heel lang apart liggen daar er geen eind links aan zitten en ik hem ooit hoopte te kunnen completeren voor mijn oude Universal die heel veel op de Polerouter lijkt.
Ik zie online wel een aantal banden die er op lijken maar niet met de dwarse U op de sluiting. De code op de klip - 4:66 lijkt jaargang 66 in te houden, zo ken ik het tenminste van Omega bracelets.

2 likes

Geen sant in eigen land…


Bij nawcc meer dan 8k views :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Fijne dinsdag!

16 likes

Wel onder de indruk van deze 1940s schoonheid…

18 likes

Niet gedragen vandaag, maar nu wel even.
Een NA; een super zeldzame Riquartz van '79. Deze zijn eigenlijk onvindbaar … Maar nu heb ik er ineens toch twee in mint conditie :hushed:

Echt een fantastisch horloge. Eén van mn favoriete LCD horloges vanwege zn grote formaat, het model, het uurwerkje, de mogelijkheden (chrono, timer, alarm 1 en 2, tweede tijdzone etc) en het grote LCD display.

Ik vroeg me altijd al af hoe die originele band er nu uitzag, dat weet ik dan nu. Helaas heeft deze band wel een paar gebreken.
Onmogelijke maten (20mm lug en 24 mm aanzet), dus ik ga eens op zoek naar een setje leren Di Cronissimo banden voor deze twee

13 likes

Mijn zomerse Ancre chrono:

11 likes

Deze vandaag, verkopen of toch maar niet :thinking:

12 likes

Er staat nu een soortgelijke ‘5’ op MP (kast). Deze zou ik toch houden. Leuk voor als je de 6139 er bij hebt met deze kast/band configuratie.

Vwb die 6139 met identieke band: jouw band op dit horloge is ws net zo waardevol als de head only. Maar samen de helft :wink:

1 like

Hij is leuk, maar als dit blijvers zijn heb je over drie jaar 150 horloges. Verkopen :+1:

3 likes

Rally Time😎

11 likes

UG Polerouter

26 likes

Tissot T12 automatic vandaag. Beetje space age.

14 likes

Yep, die heb ik ook gehad

Dat valt wel mee hoor, dit soort sports vijfjes zijn een stuk meer waard dan de “normale” vijfjes.

Ach ja, leuk voor erbij toch.

2 likes