🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Connie citytrip pocket shot :clap:

37 likes

Deze Heuer 1563 komt uit 1972
image

27 likes

Draag je hem ook vandaag?

1 like

Citizen Chrono master

20 likes

Vandaag deze kroegtijger :laughing: en met dank aan Martijn die hem liet gaan :rofl:

13 likes

Oeps bijna vergeten ook nog de dames uitvoering :rofl::laughing::: een mooi stelletje.:star_struck:


10 likes

Uniek gezicht! :smile: :+1:

1 like

Seiko-liefde…:couple_with_heart_woman_man:…een voor hem een voor haar.

WOW :star_struck::star_struck::star_struck: … Mijn grail :hugs: …en toevallig precies dezelfde 2 dagen geleden besteld :yum: …Bevalt hij en wat is de maat in mm? Heb je ook een foto van het medaillon op de caseback?

Als je in Glashütte bent dan draag je uiteraard een horloge uit Glashütte

Even doorklikken.
De foto is van gisteren, maar vandaag zit ie ook nog om de pols

6 likes

@nitram toch maar niet verkocht zie ik :slight_smile:
Vandaag voor mij deze “bescheiden” quartz uit 1974.

13 likes

21 likes

Prachtig :heart_eyes:

Deze loopt niet echt lekker maar toch…:heart_eyes:

22 likes

Leuk dressertje van tegen 1970 met AS 152
5 motor.

8 likes

Nog maar een dagje deze Seiko 6117-6400 World Time uit 1971. Gisteren binnen, glaasje gepolijst en verder vooral zo houden. Vooral gevallen op de vorm kast (C-Shape) en de schitterende wijzerplaat met interne worldtimer-“bezel”.

16 likes

Gisteren weer een mooie aanvulling gekregen voor m’n Roamer verzameling.
Helemaal schoongemaakt en loopt weer netjes.

14 likes

Oiiiii dat zijn weer hele leuke Ernst. Zo jammer dat ik deze in mijn latere verzameltijd nooit meer ben tegengekomen, in de seventies waren de Ricoh horloges korte tijd een premium als je als fotohandelaar een camera verkocht. Ik heb er wel eens weggeven aan een collega als ik me goed herinner, in ieder geval geen één bewaard. Van de Ricoh camera´s werden er toen aardig wat verkocht (ik heb er zelfs nog altijd twee van de leukste vintage modellen)…

1 like

12 likes

Ik vind de Kontiki veel mooier dan het uitzicht :sunglasses:

1 like