🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Oud Fransosisch skin divertje vandaag

En deze wil ik ook nog even laten zien. Een recente rommelmarktvondst; een leuke Junghans keuken klok uit de 60’s (?)

Natuurlijk even open gemaakt en bekeken (en gereinigd). En ik was best onder de indruk van het balans systeem; de balans zweeft.
Een ragdun stalen draadje loopt door de balans as en de balans zweeft door twee magneetjes in een gesloten systeem (de polen stoten elkaar af)
Hij loopt na wat afregelen loepzuiver op tijd en geeft een leuke milde tiktak in de keuken

17 likes

Fijne zondag!

12 likes

14 likes

ohhh jaloers… zo mooi!!!

Wooooowwww… da’s een mooie… Geniet ervan!!!

2 likes

Thanks!!
IRL nog veel mooier, lastig de fotograferen…

2 likes

Bijna deze voor vandaag gekozen - maar toch maar beter een beetje sparen, zal niet meer zo lang hier blijven denk ik :sweat_smile:

Toevallig pas opgezocht voor het ´sluitingen´ topicje, want die is bij deze wel bijzonder!!

12 likes

Gouden Certina uit 1974

17 likes

13 likes

Me and my Connie.

10 likes

Details…

28 likes

21 likes

Mogguh! Nieuwe dag, nieuwe stad, zelfde horloge. Ik blijf er blij van worden.

15 likes

Dank je! Mooi op die band van jou ook. Ik geloof dat ik nog wat moet experimenteren met banden op dit horloge. :+1:t3::grin:

1 like

Uit de Piaget stal deze Aleure 1940s

17 likes

25 likes

9 likes

17 likes

Deze topper mag weer eens mee de komende week. Just for the fun!

12 likes

Dit weekend voor het eerst mijn nieuwe vintage dresswatch kunnen dragen voor een bruiloft. Wat een plaatje, al zeg ik het zelf! Bedankt @Tudor13!
Ik zal mij binnenkort nog eens netjes voorstellen als nieuw forumlid, samen met mijn bescheiden collectie .

26 likes