🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Het feit dat heel veel Enicar onderdelen uitwisselbaar zijn met Enicar horloges waar ze niet in horen, helpt ook niet mee :roll_eyes:
Ik heb lang gezocht voor ik een in zo goed als nieuwstaat Jet had gevonden, waarvan ik redelijk zeker weet dat de onderdelen origineel en correct zijn voor dat type. Er zijn veel bewuste of onbewuste “frankenicars”.

1 like

Staat echt prachtig op je pols. Top horloge is het.

1 like

Peper het er nog maar even in :expressionless:

:joy::joy:

1 like

Heb dat ook met sommige ultra chrons :joy:

1 like

Thanks,

Ik heb de gok gewaagd of de maat bij me past. Eerder een Connie van @Svennos gepast op een meeting en was toen niet overtuigt dat het bij me past.

Inmiddels ben ik ook van mening dat het goed kan, sterker nog vind het super!

2 likes



Oude cyma :slight_smile:

14 likes

Haha daar ga ik ook spijt van krijgen zeer waarschijnlijk ja… :joy:

1 like

Ja de Longines draagt ook wel groter dan 36mm doet vermoeden. Door de dunne kast en grote lichte wijzerplaat. Bij mij passen ze allebei wel qua maat :wink:

17 likes

Klopt, inmiddels durf ik een Constellation ook wel aan, wie weet ooit. Jij hebt die van Sven gekocht zie ik? Die is echt mega…

3 likes

Je hebt de vintage-smaak te pakken hoor ik wel :slight_smile:

1 like

Ja had deze allebei binnen een paar dagen aangekocht en zijn erg chique vintage modellen. Draag ze beide met veel plezier.
De Longines heeft meer wrist presence en de Omega laat bij elke zonnestraal een nieuw detail zijn.

2 likes

Soms vraag ik me af waarom ik hem heb laten gaan! :sob: Hij blijft mooi!

5 likes

Sinds kort in bezit, ligt nu in Spanbroek om af te laten regelen. Mooi ding, blij mee

5 likes

Soms vraag ik me af waarom ik hem niet heb gekocht. Je gaf mij de eerste keuze :cry:

Ik heb dit weekend iets omgehad wat totaal niet bij mij past.

2 likes

Snap ik idd niets van :face_with_raised_eyebrow:

Brrrr … Nee niet jou (of mijn) ding!

2 likes

Ja wrijf het er in! :roll_eyes:

IWC vintage…prachtig :ok_hand:

1 like

past toch prima bij Princess DaVinci :sunglasses:

1 like

Ik slinger een Princess DaVinci gewoon een Datejust om. Die heeft zelf weinig te kiezen.