šŸ”’ Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Ik zal het uurwerk eens opmeten, dan weten we of het een 170 of 190 is.

2 likes

Ik denk er het mijne van haha : Googlethinking komt er bij mij Unitas uit, en waarschijnlijk de 174

Hoewel ik totaal geen verstand van de interieuren heb vind ik het zoeken naar herkomst wel weer interessant / volgens mij kom je hier mee verder Jurtzā€¦

3 likes

Dat ziet er inderdaad veelbelovend uit, ook de afmeting lijkt correct :+1:

3 likes

Morgen deze GP met alarm functie, die zal morgen zijn nut bewijzen.

29 likes

19 likes

Uit de tijd dat OMEGA nog gewoon OMEGA was :smirk:

19 likes

De nieuwe BandRBands op mā€™n SoccerTime deze vrijdag :wink:

33 likes

Ik ga er niet meer uit vandaag, dus deze Alpina Tresor uit de jaren dertig kan wel even.


Originele band is nog in nette staat gelukkig.

13 likes

21 likes

Absoluut een eyecatcher, zeker als je wat beter kijkt, heerlijk subtiele bandaanzet -sorry lugsā€¦ en dan die Ā“lanceĀ“ wijzers i.c.m. de no nonsense wijzerplaat maken zij het helemaal af.
Als deze ook nog eens ongerestaureerd is dan heb je 100% in de roos geschoten vind ik, respect!!

1 like

Op rechts vandaag genieten van die Ā“ondefinieerbareĀ“ groene wijzerplaat van mijn vintage OriĆ«nt - leuke afwisseling met de dagelijkse Seiko beater :relaxed:

zeker met dit comfortabele lichtgewichtbandje

10 likes

Dankje! Ik ben na aankoop erachter gekomen dat wijzerplaat, wijzers en kast niet allemaal uit zelfde tijdperk komen. Kast is uit jaren 50/begin 60 heb ik gehoord, wijzers en wijzerplaat uit jaren 70. Ik ben er echter blij mee, want het is door een horlogemaker en een omega vintage expert bevestigd dat het allemaal originele omega onderdelen zijn. Ik ben er ook blij mee :slight_smile:

1 like

Vandaag de ā€˜Kamelen trofeeā€™ weer eens uit de mottenballen gehaald. Blijft een leuk klokje, uit 1992. :slightly_smiling_face:

Fijn weekend gewenst allemaal! :+1:

9 likes

O&W Earlybird 24h Bern (1/1) uit de oude doos gehaald naar 4 jaar afwezigheid :smiley: blijft een beauty
Nog altijd een goede keuze geweest deze bird in de collectie te houden.

9 likes

Van hetzelfde, geniet van je Camel vandaag! :smile: :+1:

1 like

Tritium skindiver :slight_smile:

25 likes

Hij is echt gaaf David! :+1:

1 like

Vandaag dus de Tissot Seastar met stardust dial :smile:

15 likes

Vind ik ook! Alleen toch niet helemaal geschikt als vakantiebeater ben ik bang (dat was mijn intentie er mee :sweat_smile:).

2 likes

Irys vandaag.

7 likes