🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Ondanks casual friday toch een keer deze, al is het normaal mijn dresser:

34 likes

19 likes

90’s seastar met 7750 maar weer eens gepakt. :sunglasses:

15 likes

17 likes

Hoi Kasper, wat een leuk klokje! :+1: Ik wist niet dat Invicta zulke mooie horloges maakt. :slightly_smiling_face:

1 like

Dubbel post.

24 likes

25 likes

Fijn cadeautje onder de kerstboom :wink:

25 likes

Al de hele week deze. De mogelijkheid om snel de datum te kunnen verzetten zou toch wel een bonus zijn geweest :wink:

31 likes

29 likes

15 likes

@domega hier de vergulde versie van de stalen omega die ik eerder liet zien, compleet met ietwat versleten band. (De onderste randen van de kast laten ook slijtage zien.)

20 likes

Dubois eentje met patina met de grote P :smirk: maar binnenin een parel van AS 1187 (1950)


14 likes

Draagt zo lekker op deze band…

.

En een polsshotje erbij

19 likes

Ik merkte dat de Zodiac niet zo vaak meer om mocht doordat zijn bandje eigenlijk te lang voor me is. Daarom heb ik hem gisteren op deze fraaie NATO gezet. Lekker tool zo, dat bevalt wel :thumbsup:

23 likes

14 likes

Nieuwe aanwinst, kwam vandaag binnen.
Een seiko 6139 6030, met notched case, 2piece seconde wijzer en proof dial. Zo zie je ze niet vaak dus kon deze niet voorbij laten gaan…

13 likes

Wauw.
Bouwjaar? 1969 of iets later?

1 like

De -6030 is alleen in '69 gemaakt, daarna werd het de -6031 zonder de notched case. Dus inderdaad uit '69.
Helaas is de achterdeksel niet meer de originele dus de exacte maand achterhalen gaat helaas niet… Maar verder is hij helemaal zoals het hoort. :smile:

Ik was wel aan het kijken voor een originele band, welke enkele dagen geleden op ebay stond, maar dat werd me wat te duur… Die is afgehamerd op 414 euro… Voor de band alleen vond ik dat toch íets teveel geld worden…

1 like

Denk je dat die insert origineel is? Ik zie geen beveled edge aan de binnenkant maar wellicht ligt dat aan de foto.