🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

De insert is origineel ja, dat is in het echt wel goed te zien, op de foto komt het wat minder goed over wellicht. Maar die is 100% zeker origineel.

Op een foto is die beveled edge vaak goed te zien eigenlijk. Heb je nog een andere foto?

Zo mooi!

Deze was helaas even terug naar de vorige eigenaar, want liep niet (goed). Huidige resultaat lijkt me niet slecht voor een oude landeron 48. Komt volgende week weer mijn kant op.

7 likes

9 likes

Heel gave versie ook deze - goudkleur is nooit zo mijn nr 1 maar met wat slijtplekken vind ik het wel weer iets authentieks hebben!

1 like

5 likes

Maar heel mooi!!

Vandaag deze Eberhard & Co Mareoscope:

15 likes

7 likes

T.D.F van Verdal simpel en sterk merk…geweest :smirk:



ETA 1100

19 likes

Golana compressor :wink:

27 likes

Rado electrosonic.

14 likes

Zo’n Russische Ural stond al heel erg lang op mijn verlanglijstje en eindelijk heb ik er eentje te pakken kunnen krijgen. Wat duurt 4 weken wachten dan lang en zeker als je op de track en trace ziet dat de laatste gegevens van 28 november zijn van het uitklaren uit het land van herkomst. Even meteen op de timegrapher gehad en een amplitude van 266° en +3 sec/dag is niet slecht voor een jaren 50 Russisch horloge.

13 likes

16 likes

19 likes

17 likes

Staat heel mooi met dat bandje! Zelf vind ik dat soort bandjes log ogen, maar dat het lekker zit is ook wat waard.

Vanmiddag eventjes deze oude Prisma handwinder uit de jaren '60 op onvervalste Fix o Flex gouden bark band…:smiley:

Fijn weekend allemaal! :+1::slightly_smiling_face:

11 likes

Een mooie ,de moeite van het wachten waard :ok_hand:
Een vraagje ik heb dat ook al overwogen om in het oostblok er eentje te kopen , dus toch betrouwbaar of heb je al mindere ervaringen gehad .