🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

M’n vintage collectie ligt alweer veel te lang opgeborgen, tijd voor wat draagtijd. Vandaag de Seastar met 7750.

12 likes

Weer helemaal herkenbaar Slin-style. Goed bezig!

1 like

op bleu monday!
Prettige dag. :wink:

11 likes

16 likes

Wat een superstaat die Roamer . meteen geĂŻnspireerd even mijn oude Pierce omgedaan.

Zelfde periode waarschijnlijk maar gruwelijk ‘sleepspoor’ op de wijzerplaat en gebarsten glaasje. Maar loopt prima!

16 likes

Strakke foto van een nog mooiere horloge! :slight_smile:

Nog steeds verliefd op deze Longines 8490-1 “extra-plate”


21 likes

Seiko 6306-7001 uit 1978.

13 likes

Tijd, datum met ook het jaar, alarm, piepje elk uur, stopwatch en terug tel alarm, dit allemaal te bedienen met de ene draai/duw/trek knop en nog een apart knopje voor het licht.

9 likes

35mm is een hele verademing tov de 43mm van gisteren :sweat_smile:

10 likes

17 likes

Tritium dus vintage?

22 likes

Gauw naar binnen, het regent!

2 likes

Schroefkroon enal deze kan er wel tegen :wink:

U vraagt, wij draaien
eh wippen de back case er even af
,

4 likes

Dit soort lugs werd al door le Coultre gebruikt in verschillende modellen in de jaren 50. Kijk maar naar de volgende modellen van le Coultre. Ze zijn inderdaad apart.



10 likes

Vandaag mijn net gerestaureerde Longines met superdun kaliber L847.4. Gaat mee naar de rikketik beurs Zondag.

6 likes

Deze Omega automaat met Kal. 562 gaat ook maar mee naar de rikketik beurs. ook net gerestaureerd, afscheid nemen vanwege te grote verzameling.

10 likes

Van zo’n Futurematic (geloof ik) kan ik erg hebberig worden. Zeker met een donkere wijzerplaat. Dit horloge vind ik helemaal “kloppen”!

Cool type
Heb je er ook een app bij om hem via je Smartphone te bedienen? :smiling_imp:

1 like