🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Dubbele like - ook één voor de band :wink:

1 like

Wel, die met de zwarte wijzerplaat moet nog worden gerestaureerd. Zwart wordt ook niet veel aangeboden, weinig van gemaakt. Ik heb inmiddels de laatste 2 weken weer 4 futurematic horloges uit mijn verzameling overgedaan aan LC liefhebbers. Ik heb nu nog maar een stuk of 8 over. Als je interesse hebt, wil ik deze wel voor je reserveren. Stuur mij dan een PB. Overigens de futerematic op de foto boven de zwarte wijzerplaat is ook uniek, daar zijn er van dit type wijzerplaat ook maar weinig van gemaakt. Ja en ook die moet nog onderhanden worden genomen. Druk, druk, druk, Ik ben nu bezig met een complete restauratie van een Omega uit de jaren 50 met kal. 501 voor een forumlid.

1 like

Goed bewaren, Alpina is een gerenommeerd topmerk.

1 like

19 likes

Hugex , al weer wat jaartjes in mijn bezit , loopt prima

Wat een schoonheid, nooit weg doen! :wink:

Haha , dat wil ik dus niet horen , ik ben zo hard bezig om mijn lawine aan horloges uit te dunnen , maar lukt zo nooit , had mij echt voorgenomen om ze stuk voor stuk uit te pakken en te verkopen , maar als je ze dan uiteindelijk in je handen hebt, ben je meteen weer om😂

3 likes

Ik ken het…ik heb het maar geaccepteerd uiteindelijk, je krijgt er echt een band mee…Ik wil hem wel van je overnemen hoor ;).

Ben je bekent met hugex ? Is eigenlijk zoeen switzers merk dat mee wilden liften met het succes van Rolex

1 like

Digitaal grijsje voor de grijze dag - INDUS Alarm 32768 Hz Quartz

9 likes

pontiac nageur

8 likes

Prachtig hoor, en stilaan vntge :wink:

Ja sommige horloges zitten gewoon toch niet zo lekker…ik flipper die meestal, soms ook door een kroon die in mijn hand zit te prikken​:slight_smile:…Is deze Seiko een handwinder? Mooi ding!:slight_smile:

1 like

Het oudje van Mondaine in de Meister-Anker kast

7 likes

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:
Ik lach je niet uit hoor… ik begrijp je volkomen!
:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

1 like

Beetje sunburst van de 1960’s Nederlandse Lasita tijdens deze grijze dagen

14 likes

Goedemorgen!

16 likes

23 likes

Kelton goedkoper broertje van de Timex

5 likes

What else :smirk:

18 likes