🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Bedankt! 18k massief

14 likes

Net af AS 1130 Wehrmachtswerk.

16 likes

Bijzonder fraai! Ik kan altijd enorm van dat lume genieten.

Prachtig stuk! Heb je een leren bandje geprobeerd?

Textiele banden dragen erg fijn en passen goed bij dit soort “militaire” horloges, dus geen leer geprobeerd.

2 likes

Ik heb zelf het originele roodleren bandje op mijn Wehrmacht uurwerk.

10 likes

Heerlijke nubuck lederen band ontvangen van @Ko-Banden , op maat gemaakt voor de Seamy…

18 likes

moet eigenlijk canvas op - vind ik…:smirk:

10 likes

Deze gaat het worden de komende weken daar mijn andere twee horloges weg zijn voor servicebeurten. Niet dat dit horloge nou zo’n straf is om te dragen :smiley:

16 likes

Geïnspireerd door @septentrio vandaag geswitst…

19 likes

Heerlijke pic Matthijs, de 7a28 en 38 modellen blijven me aanspreken.

1 like

Ben nu al verlieft op dat horloge , wat een mooi ding !

Ze spreken mij ook altijd aan maar om de een of andere reden in het om de pols toch altijd net niet. :thinking: Ik blijf ze maar kopen en dan verkopen :sweat_smile:

Nog even wat heavy stuff dan maar…:relieved:

9 likes

Hij heeft me nog geen seconde teleurgesteld. Het is een heerlijke chrono met een (in mijn ogen) perfecte wijzerplaatindeling. Moderne degelijkheid qua uurwerk en afwerking terwijl ze inmiddels vintage zijn. Al met al: gewoon leuke no-nonsense horloges die momenteel (nog?) niet eens zo gek duur zijn.

Hey Anderson heb ik enkele fototjes genomen glasdiam. =30,5 (30,2) =kast
hoogte =max4 mm. horloge is kompleet 7,2 mm.dik plus de vorm van dat glaasje ? ik denk onbegonnen werk zo



pierre

1 like

Ik ga zoeken , ik neem anders mijn koffer met glaasjes wel een keer mee , dan zet ik hem er gelijk op voor een tas koffie .groet Olaf

1 like

Prachtige 36mm gilt dial 1940s militaire Olma fliegerchrono met côtes de genève venus 175 werkje…

25 likes