🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Verdomd sexy!

1 like

En te lang niet omgehad, ik begin me hoe langer hoe meer af te vragen of ik niet gewoon terug moet naar een collectie van 15 horloges…

Da’s wel een hele sjieke zeg! Toch al zo’n mooi historisch merk en dan ook nog een chrono !

1 like

Geen idee wat t nu precies is. Wellicht Oost-Europese huisvlijt. k Vind het wel erg leuk en fijn om te dragen. Ook hier weer de lastige keus om te houden of toch ook maar de verzameling verlaten… Is daar trouwens een hulplijn voor bij het maken van de (vaak lastige) keuzes?

10 likes

J D en D E :grinning:


Fijne donderdag verder :sunglasses:

13 likes

:sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

Net terug van SC voor 4 nieuwe schroefjes en nieuwe, ditmaal wel originele Rolex pushpins. Clasp zit nu precies op de juiste positie (en daar ging het om want die zat totaal verkeerd). Zit als gegoten en kan er weer een poosje tegenaan :sunglasses:

16 likes

proper gemaakt allesinds :fox_face:

avondwissel naar de 6139

12 likes

CTZ met 6501 uurwerk( zelfde als de vintage duikers van Citizen) Heerlijk kleurtje! :blush:

14 likes

oud rosé goud

11 likes

Hommage aan mijn strakke vintage Certina van gisteren :sunglasses:

10 likes

Zelfde probleem. Gelukkig niet alles direct voor het grijpen. Scheelt. Zit nu stabiel rond 20 á 25 stuks…

2 likes

Geldt bijna voor iedereen denk ik. Stabiel - en wat niet voor het grijpen ligt tellen we gewoon niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oh, ik wel hoor. Heb nooit alles in huis. Soms vergeet ik gewoon waaruit die 20 á 25 stuks bestaan. Is ook behoorlijk divers.

2 likes

Wauw. Heel erg mooi. Wat een kleur. Schitterend horloge

1 like

Dank je wel! Volgens mij smaragdgroen…echt heel gaaf hoe die kleur met de lichtinval speelt :blush:

Zeker. Kan ik me voorstellen.
Er gewoon even naar kijken geeft al voldoening.

1 like

Jip… :blush:

Bon plan, zit er zelfs over te denken om in mijn collectie Sturmanskies te snijden, wellicht is negen stuks daar alleen al van wel wat teveel van het goede…

2 likes