Welke vintage draag je vandaag? Deel XIII

Deze 8346A Seiko weer vandaag maar heeft een nieuw onderdeel nodig. Het verbaasd mij dat hij blijft lopen zonder enig probleem…


23 likes

Eindelijk een keer een redelijke foto na een beetje kloten met een camera :grinning:

20 likes

Vandaag een nieuw perlon bandje binnen gekregen voor mijn Spaceview

18 likes

24 likes

Vondstje van vanmorgen :wink:

22 likes

23 likes

Ik vind het een super zadel, wat aan de harde kant en het kan wel dat hij droog is, het is lang geleden dat ik hem heb ingevet. De spatborden en de bel zijn ook van Velo Orange.

21 likes

Aan het genieten van mijn eerste schreden op het vintage pad. Sinds kort de eigenaar van deze bescheiden, maar (in mijn ogen) zeer charmante Seiko DX.

27 likes

Avond wissel

25 likes

Prachtig :ok_hand:

2 likes

Vanmiddag een leuke dag gehad. Verjaardagscadeau opgehaald bij de Max Verstappen shop en deze Lord Marvel 36000 weer aan het lopen gekregen, die deed niets meer. Een beetje TLC was genoeg. Ik ben normaal niet zo van de patina, maar dit staat hem wel goed. Erg blij mee!

20 likes

Tijdje geleden twee omegas op de kop getikt. De Genève 613 had waterschade en is een project voor latere datum, de seamaster echter was buiten een verschrikkelijk slecht glasje, een kleine beschadiging op de wijzerplaat en een servicebeurt in een goede staat.
2 van de 3 zijn opgelost, de wijzerplaat gaan we niet aan raken.

28 likes

Avondwissel na de Speedy.

De groenige waas komt van de parasol. :sunglasses:

28 likes

Ik ben binnen gaan zitten, daar is het koeler (airco) :wink:

1 like

Wowwy :ok_hand:

1 like

Redelijke foto ja, maar een hele fraaie 5 ook :+1:t2:

1 like

En weer zo’n fantastische classic tegen het lijf gelopen/ gefietst. Nu met mijn oude Esperanto :yum:

28 likes

Dat smoelt lekker met die bijzondere kleurcontrasten in de dial - mooie racer :ok_hand:

1 like

Nou, eh nog niet om de pols maar wel een hele leuke verrassing waar een vriend mee kwam aanzetten. Een Buren met sproetjes, ik schat jaren 50 maar misschien dat iemand hem nauwkeuriger kan dateren?

Met zijn 33 mm wel echt de kleinste die ik heb en normaal zou ik deze maat laten schieten maar gezien de “afkomst” en het verhaal wat er voor mij aan vast zit ga ik deze toch wel van service laten voorzien (lees je mee @vouwfietser?) en dragen.

30 likes