Welke winkels/webshops raden jullie aan?

Beste forumleden,

Ik ben inmiddels een paar maanden aan het sparen en wil binnenkort mijn eerste échte horloge kopen. Namelijk een Rolex 116200 Datejust silver dial, stick marker no roulette. Het lijkt me leuk/voordelig om via het forum te kopen, dus daar heb ik ook een topic voor geopend (Gezocht: Rolex Datejust 116200 silver dial). Maar ik wil natuurlijk ook de optie hebben om bij een dealer te kopen. Zoals jullie waarschijnlijk beter weten dan ik, is de helft voorpret, dus ik wil zoveel mogelijk degelijke websites afstruinen tot ik dit model voor een redelijke prijs op de kop kan tikken.

Mijn vraag aan jullie is dus: welke sites struinen jullie allemaal af naast de verzamelbak die Chrono24 heet, voor een Rolex zoals bijvoorbeeld degene die ik zoek? Ik woon in Amsterdam, maar vind alles wat binnen Nederland of net over de grens is prima om naartoe te reizen mocht ik tot koop overgaan. Uiteraard moet de winkel een website hebben, waar ik doorheen kan struinen.

Alvast bedankt!

2 likes

Ik zou contact opnemen met Ramón van @Crownguard dan komt het zeker goed! Dit is zijn website:
https://www.crownguard.com/

Doe ik al jaren zaken mee en velen met mij hier. :+1::wink:

Succes!

4 likes

Thanks voor je reactie. Zag er goed uit met eerlijke prijzen. Nu nog wachten op die 116200 :smiley:

1 like

Ik zou ook vintagewatchagency.com in de gaten houden. Komt regelmatig een 116200 langs.

Hebben ook een contact in Den Haag zitten die voor hen werkt.

1 like

Even @LocalTime contacten!
Leuke kerel met een grote kennis van en liefde voor Rolex.

2 likes