Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op 24 april in Houten?

Ik ga kijken of ik je kan spotten! :joy: Meeste wat er ligt is niet de moeite waard indd, vorig jaar stond er wel iemand met Rainer dozen met goede korting en hoop eigenlijk dat hij er weer staat.

Verder even een rondje lopen, bakje baggerkoffie en weer naar huis.

En natuurlijk kijken of ik HF-pins rond zie lopen.

Dan @amaris, is er grote kans dat ik hem woensdag pas krijg. Heeze is meestal een dag te laat en op maandag en dinsdag wordt er geen post bezorgd. Misschien wil je de mijne vanavond vóór de laatste lichting nog posten?

Wil ook voor het eerst gaan ben nieuwsgierig , hoe kom ik aan een pin ?

Ik stuur je ff een PB.

Ik heb afgesproken met mensen. Dus ik moet nu wel. :upside_down_face:

1 like

Ik ben er waarschijnlijk ook.
Kijken of er nog iets leuks tussen ligt.

1 like

Present!

Ik ben ook van de partij.

Oh gezellig! Dan kun je hem ook op locatie overhandigen hoor. Scheelt weer verzendkosten ;).

Ik stuur je wel even een PB

Leuk Charles, ben er zondag ook. Zal even langs komen :+1:

1 like

Vorig jaar geweest. Geweldige ervaring. Dit jaar gewoon weer :slight_smile: :+1:t2:

Bizar eigenlijk.

1 like

Ach, als je het weet. Het blijft een hobbymarkt en er staan ook gelukszoekers, die proberen van hun rommel af te komen.

Ga samen met een goede vriend. Voor mij is het de eerste keer, ik ben benieuwd of er leuke banden en horloges te koop zijn.

Ik ben aan het rond kijken naar een nieuwe horloge (yema spacegraf zero g of citizen promaster lijken me beide erg mooi). Maar misschien dat ik iets moois tegen kom op rikketik

1 like

Heeft HF zelf geen stand dan? Tafeltje misschien?

1 like

Is er een overzicht wat/wie/welk merk/etc, of moet ik gewoon alle tafeltjes bij langs.

1 like

Zover ik weet niet

Nope. Wat ik zelf altijd doe is eerst een vluchtig rondje lopen om te kijken wie en wat er is en daarna even specifiek bij wat opvallende tafels/mensen langs. Meeste ‘vaste winkeliers’ staan overigens wel altijd op dezelfde plek, maar goed daar heb je niks aan als het je eerste keer is.

Bizar overdreven als je het mij vraagt.

13 likes

Dit zei @junior.

Vraag me wel af waarom nep-artikelen überhaupt een plek hebben op een horlogebeurs.

1 like