Wie gaat er naar de Rikketik-beurs op 24 april in Houten?

Valt me ook op.

3 likes

Iedereen is er al gewend aan geraakt. :rofl:

2 likes

Oké dan… ik eet vanavond samen met Mevrouw Niglo lekker spruitjes met een zelfgemaakt balletje gehakt! :yum:

images

Fijne dag zondag allemaal! :+1::wink:

6 likes

Tja, @vinwat staat er zelf ook. Dus ik snap de reactie op zich wel. Hoewel? Je kunt je ook gewoon niet aangesproken voelen en al helemaal als je zelf geen rommel verkoopt en wél goed bezig bent. Lekker laten kletsen.

Als je met “hij” mij bedoeld is het antwoord, zeker niet. Ik was bloedserieus. Ieder zijn mening hè en met een beetje respect voor elkaars mening en een iets andere toon zouden we het er gewoon over kunnen hebben wat mij betreft. Maar ja, de toon hè. Ik ben anders iets anders gebekt, sorry.

Eens.

Eens.

Eens.

Eens, met de hele bericht.


(Bron: AH Allerhande)

Overigens valt het met de spruitjes in deze tijd wel mee. In de juli editie van de Rikketik, als het er zo lekker warm is, is het er niet te harden en ruik je de spreekwoordelijke spruitjes.

Afsluitend, ik wens alle ‘tafeltjes’ oprecht een goede dag met veel geïnteresseerden en liefhebbers voor jullie koopwaar. Dat de Rikketik maar mag blijven tikken! :sunglasses:

3 likes

Ja hoor, daar gaan we weer! Ik was al zo blij dat de spruitjes dit keer eens niet ter sprake kwamen.
Maar goed, je kan ze krijgen als je wil.
Ik hou namelijk wel van spruitjes en het is heel goed mogelijk ze te bereiden zònder vieze luchtjes:
Een theelepeltje kerrie poeder in het kookwater en een (oude) bruine boterham bovenop de te koken spruiten. Niet langer koken dan ca. 10 minuten, dan afgieten, met koud water spoelen, boterham resten weggooien en de spruiten daarna met een klontje roomboter ca. 5 minuten op een zacht vuurtje laten nagaren. Erg lekker met een stukje gegrillde beenham en wat gebakken aardappelschijfjes. Géén vieze luchtjes.
Eet smakelijk!

8 likes

Met Javaanse pindasaus en gewokte spruiten. Jammie.
Even wat anders mag je als bezoeker ook horloges meenemen om eventueel te gebruiken als ruilmiddel en/of bijbetalen? Vriend van me komt nee en die heeft nogal wat oude zakhorloges met spannende namen erop. Hij wil eerst laten beoordelen of ze original zijn.

1 like

:sweat_smile::sweat_smile: Sluikreclame :shushing_face:

4 likes

Nee slechts als gast.

‘Incabloc’ geeft aan dat het uurwerk is uitgerust met een schokbeschermingssysteem. Maakt dus geen onderdeel uit van de merknaam of de typeaanduiding

2 likes

Cash is king. Merendeel daar heeft geen pinautomaat.
Logisch, want volgens mij is het een en al zwart geld wat er rondgaat. Je ziet regelmatig hele pakken cash.

:joy: Mijn reden hiervoor is het voorkomen van impulsaankopen … :wink:

Neem gerust je pinpas mee, LOL. Ga je hooguit wat bandjes mee aftikken…

1 like

Tuurlijk!!

Er zijn natuurlijk ook veel aanbieders van zakhorloges.
Kan iemand me een tip geven bij wie ik zou moeten gaan kijken? Ik ben ivm een bijzonder cadeau op zoek naar een mooi gouden savonette zakhorloge.

'k ben er morgen ook weer bij…

Vorig jaar was de laatste keer dat ik er was… veel gebeurt afgelopen jaar…

'k heb geen Pin, maar … geloof me, voor degenen die mij nog niet kennen… Je herkent me wel…:smiley:

2 likes

Definitief:
De WatchID#6 is klaar voor presentatie op de Rikketik!!!
Mét natuurlijk de Erredibi’s M24 & M27 en de AS Pato & Big1!!!

3 likes

Ben zojuist omgedraaid. Rij tot buiten wil je voor 10.00 uur binnen mag je als niet lid €35 aftikken. Voor 10.00 uur kom je er anders niet in.

Gaat hem niet worden dan maar weer 1,5 uur terug rijden…

1 like

Gewoon een kop koffie drinken…

Half uurtje wachten stelt toch niks voor. Je zou ter plekke sowieso uren kwijt zijn geweest.

Die 35 euro als niet lid voor 10 uur staat gewoon op de website vermeld (daarom ga ik pas straks die kant op)