Wie heeft deze al eens in Nederland gezien?

Als horloge en pokergek is dit voor mij de ultieme natte droom. Ik heb er reeds één gevonden op ebay voor een schappelijke prijs. Voordat ik hem echter bestel wil ik weten of iemand deze wel eens in Nederland hebben gezien of misschien wel op het net bij een andere onlinewinkel.
http://www.glooks.com/watches/shop_item.asp?find=style&cat=watch&brand=sector&stys=Poker+Watch+Collection

Link is voor mij niet te openen, kan je het nog een keer doen?

Ik kon de link ook niet openen, dreski,maar ik ben wel benieuwd!

Pokergek? Zit je ook op partypoker.net of speel je voor the real deal?
Jur

Gaaf spul !!

Maar de kreten op de bezel?
Kaarten op de wijzerplaat zijn in mijn ogen genoeg.

De link werkt nog perfect hoor. Enne ik speel voor echt geld. Op Partypoker.com voornamelijk. Voorlopig maak ik de laatste twee jaar alleen maar winst wat erop zou moeten duiden dat ik een winnende speler ben. Ik ben ook lid van www.pokernews.nl en speel ook live. Al mijn horloges komen van pokerwinsten. Ze zijn een goed incentive om er voor te zorgen dat ik geconcentreerd speel. :wink: Ik heb ook een blog over mijn pokeravonturen. Hij ligt een beetje stil nu maar er staan leuke stukjes in. Vooral over enkele horloges. Lees de berichten maar. Zien jullie ook een andere kant van me. :smiley: http://my.pokernews.com/dreski/blog/?page=2

Leuk zeg!! Ik sta op 3.4 miljoen op partypoker.net maar durf het echte werk nog niet aan. Da’s maar goed ook volgens mij…
Jur

Er zijn sites waar je voor 1 mil. playmoney 10 echte dollars krijgt. Zo kan je beginnen. Gewoon op de laagste limieten beginnen. Als je je aan je bankrollmanagement denkt kun je heel lang spelen en zien of je beter wordt.

Wel druk hoor, maar zeker uniek. Voor wie de link niet kon openen:

Sector is best een bekend merk toch?

Groeten,

Stefan

Die laatste is van 18kt goud. Kost 4500 dollar. De zwarte met leren band vind ik erg leuk en is betaalbaarder.

Mmmmm de Bezel kan je er af schroeven om deze als pokerguard te gebruiken. Dat vind ik minder. Als je die er een paar keer op en af schroeft zit ie nooit meer mooi recht. Dat is nou echt jammer.

Ik vind ze afschuwelijk lelijk…

Het kan mij helaas ook niet zo bekoren, zou er zelf nooit mee gaan lopen. Maar als fervent poker liefhebber sta je daar natuurlijk anders tegenover.
Voor mij heeft dit toch een beetje de uitstraling van een kermishorloge.

Dat van die afschroefbare bezel vind ik gewoon niks. Ik ga hem dan ook niet aanschaffen.

Kwestie van smaak, Dreski. Mijn smaak zou het niet zijn.

Overigens vind ik het wel grappig om te lezen dat je je horlogeverslaving (mag ik het zo noemen? ;)) betaalt met je pokerwinsten!! B)-

Ja mooi he om twee hobbies zo te combineren. :smiley: