Wie heeft er ervaringen met het bestellen via Chronograph

Hallo, mijn vraag is; heeft er iemand ervaringen met het bestellen van een horloge via het bedrijf Chronograph.com? Zo ja hoor ik graag de ervaringen! B.v.d. John

Alleen maar positieve ervaringen, goed contact, prima verpakte horloge’s, en vrijwel altijd een goede prijs. De gratis levermethode duurt vaak tussen 2 en 3 weken.

Kortom, een aanrader, koop met vertrouwen.

Ruud

Dank Ruud voor je reactie, soms heb je een duwtje nodig vooral als je een duur exemplaar wilt aanschaffen, maar ik kan dan ook aannemen dat er een orgineel horloge wordt toegestuurd en geen replica!

Better safe than sorry, dat is een goed uitgangspunt Kinetic.

Ik heb al jaren alleen maar goede dingen over chronograph.com gehoord. Heb er zelf nog nooit iets besteld, maar ik zou niet aarzelen om er wel te bestellen mocht dat nodig zijn.

gr,
Hans Mennink

Replica’s hoef je hier niet bang voor te zijn. Ik hoor ook alleen maar goede ervaringen op diverse fora, heb zelf een keer of 5 a 6 bij ze besteld en zoals gezegd, naar volle tevredenheid.

Ruud

Ik heb vorig jaar mijn Seiko SKX009KS2 besteld via chronograph.com, geen enkele opmerking, behalve misschien dat er geen doosje bij zat.

Gr, Marc

Hallo Ruud, heb jij ook de ervaring zoals als Marc schrijft dat een horloge niet in de originele varpakking wordt geleverd! cq zit er trouwens een garantie bewijs bij de levering zoals in mijn geval gaat het om de aanschaf van een Seiko Arctura!.

Werderom heren bedankt voor jullie reaties.

Gr. John

Inderdaad worden de horloge’s (althans, die ik besteld heb) geleverd zonder doos, voor mij geen probleem. Wel zit er een afgestempelde garantiekaart bij en een gebruiksaanwijzing. Ik denk echter dat als je er om vraagt dat je het horloge ook inclusief box kunt krijgen, alleen zullen de verzendkosten wellicht iets hoger zijn, gewoon even een mailtje sturen.

Ruud

Heren,

Nogmaals bedankt voor jullie reacties. Vandaag diverse keren keren contact gehad Chronograph, na dit als positief te hebben ervaren + jullie ervaringen, heeft dit mij doen besluiten vanmiddag een order te plaatsten bij genoemd bedrijf voor een Seiko Arctura.

Nu nog even twee weken wachten, spannend…!

Thanx John

Suc6 met wachten, we zijn benieuwd naar je nieuwe aanwinst.

Ruud

Vandaag mijn Seiko horlge via UPS al ontvangen! incl. box en de garantie papieren!, ik geloof dat ik wellicht de verzend optie verkeerd had ingevuld, levering via UPS i.p.v. free shipping. Achteraf had ik het niet anders willen doen, want de zending was perfect te volgen via het z.g. Trackingnummer op de site van UPS.

Kortom zeer tevreden over de site van Chrongraph

Vrijdag een rubberen Seiko-bandje besteld en donderdag in huis. Als dat niet snel is?! (tu)

Snelle verzending, netjes ingepakt in ‘bubbeltjes-folie’ en je hoort via een mailtje wanneer je item verstuurd is.
Het ging trouwens om een 20mm-Marinemaster-bandje, en die dingen krijg je dus niet overal (voor de goede orde: ik heb zelf helaas géén Seiko Marinemaster :wink: ).

Kortom, voor herhaling vatbaar bij deze verkoper.