Wie heeft ervaring met Uhrmacherbedarf (Ebay winkel)

Wie heeft er wel eens zaken gedaan met Uhrmacherbedarf, een Ebay winkel die voornamelijk Watchwinders en opbergdozen verkoopt. Er worden zeer goedkope, goed uitziende dozen en winders aangeboden die regelmatig voor een laag bedrag weggaan. Ik heb er winder 4+6 gekocht en betaald, maar ik ben toch altijd een tikke angstig als ik geld (moest per bank) heb overgemaakt. Ik wacht met spanning af.

http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback&userid=uhrmacherbedarf

hans

Ik heb onlans via ebay bij Uhrenmacherbedarf ook zo’n kist gekocht. Je hoeft niet bang te zijn ze zullen de kist netjes opsturen per dhl. Je kunt ze om een pakketnummer vragen.

De kwaliteit van de kist valt wel erg tegen het is een goedkope replica achtige kist. Je zet het dadelijk zelf wel als die binnen is. Ik ga de mijne verpatsen dus als je iemand weet ?

Ik heb de zwarte (pianolak) 4+6.

Ok, (redelijk) goed om te horen, maar werkt het mechanisme? Dat vind ik eigenlijk het belangrijkst. Ben wel benieuwd wat je er voor betaald hebt als je via de veiling hebt gekocht… Mag via een PB. Ik heb de 4+6 bruine (quasi) wortelhouten kist (geloof ik) :slight_smile: