Wie volgen we op Instagram m.b.t. horloges?

Ja gaat wel hard, maar afgelopen maanden minder hard dan eerst. Ging nu met 400 volgers per maand terwijl het eerder ook wel 700-1000 per maand was.
Maar vanaf duizend gaat het snel. Ik zat het eerste jaar op 800 tweede jaar op 2500 derde jaar op 8000 denk ik.

2 likes

Ik ben nu een klein half jaar bezig en de 2000 volgers komen al in zicht! Ben wel fanatiek, maar de kwaliteit moet ook nog wel omhoog vind ik. De “eigen stijl” moet nog wat meer vorm krijgen. Maar heb er veel plezier in! :smiley:

mocht je je afvragen hoe heet je account? Komt ie: http://instagram.com/neyra.official/ :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik volg je allang man. :yum::+1:

1 like

Ja die laatste zin was meer voor de meelezers :joy:

1 like

Dat gaat ook lekker! Zo hard ga ik niet, de algoritmen van IG zijn ondoorgrondelijk
:man_shrugging:t2:. Misschien toch eens beter naar de hashtags kijken
:thinking:.

2 likes

Ja soms lijkt het wel of de algoritmes van IG me gunstig gezind zijn. Met 1 post van m’n opa’s Seamaster bleven de likes maar binnenstromen en stokte het uiteindelijk pas bij een ongelofelijke 2423 likes
 :flushed: Daar had ik waarschijnlijk een superpopulair hashtagje te pakken!

3 likes

Absoluut, zeker de laatste tijd kom ik bijzondere dingen tegen. Gasten met 15k volgers die op 250 likes uitkomen na een dag oid. Bij mijzelf merk ik een behoorlijke dip in groei en minder likes sinds een maand of 2.

1 like

Ja ik heb afgelopen twee maanden ook echt een 50% minder stijging met volgers. Eerst altijd 600-800 per maand. Sommige maanden zelfs met 1000. Nu net 400. Denk ook dat het met het algoritme te maken heeft.

Bizar, maar wel tof toch?

1 like

Dit herken ik wel een beetje idd.

Maar er niet minder pret om hoor :sunglasses::v:t3:

PS je maakt erg mooie foto’s dus daar ligt het niet aan


3 likes

Zeker!

3 likes

En dat was ook een mooi shot trouwensđŸ‘ŒđŸŒ

1 like

Thanks, I try! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Goede avatar erbij :upside_down_face::kissing_heart::crazy_face:

3 likes

Goeie tip! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Graag gedaan :+1:

1 like

Ik ben ook sinds kort een horlogepagina op Instagram begonnen :hugs:

instagram.com/fvdbwatches

7 likes

Ik ga je volgen! Wel even terugvolgen :wink:

3 likes

Wij volgen je nu. Volg je terug? Merci! :+1:

2 likes

Volger bij van www.instagram.com/racerke083 :wink:

1 like