Wie weet hiervan de waarde

Ik heb een zilveren horloge van pontiac geerfd! Kan nergens info vinden

Gecondoleerd.

Imo zal het gaan om de waarde van het materiaal. Pontiac is geen courant merk en al helemaal niet als het gaat om dameshorloges. Ik hoop dat je er toch blij mee bent!

De waarde in geld overtreft de emotionele waarde (hopelijk/waarschijnlijk) niet.

Nee doe dit nooit weg!!

De zilverprijs

Denk dat TS er bedoelt wordt of er informatie over het model of het merk Pontiac beschikbaar is?

Helaas heb ik er niet meer info over

:sob:

Als je een foto hebt van de achterzijde, dan kan @Maurits je mogelijk meer vertellen aan de hand van de nummers achterop

2 likes

Zilver is iets van 37 cent per gram waard (volgens internet), dus misschien een paar tientjes waard.

Als aandenken aan de persoon die het je nagelaten heeft (gecondoleerd nog) is het ongetwijfeld veel meer waard.

Gewoon af en toe dragen, regelmatig opwinden, en het zilver niet te veel poetsen.

Hahaha, dat betekent niet dat ik de historie of de modellen van Pontiac niet enorm leuk vind! Vroeger volgens mij een respectabel merk!

Maar courant zijn ze helaas niet… :grimacing:

2 likes

Pontiac vind ik een heel leuk merk.
Als je plakmerk zegt doe je ze onrecht maar het is natuurlijk wel een beetje zo.
Prima uurwerkjes, nette afwerking, de meeste modellen zijn wel lekker retro maar hun design heeft de tand des tijds doorstaan.
Bij mij doen twee mooie dressers het ronduit goed in de dresser roulatie en wip ik ze geregeld uit de kist.
Beetje zoeken en beetje geduld dan kun je echt mooie exemplaren bemachtigen.

Deze is heel apart en zou ik gewoon als aandenken bewaren. Kans dat het ooit (veel) geld waard wordt, acht ik niet groot.

Benieuwd wat voor extra info je boven water krijgt !

1 like