Worldofwatches.com

Beste mensen,

Wie heeft ervaring met de site worldofwatches.com. Zeker gezien de onderstaande tekst die terug te vinden is op hun site! Ik hoor het graag.

Worldofwatches.com buys and sells only New and Genuine Brand Name Watches at substantial discounts to the manufacturer’s suggested retail price. Because of our discounted pricing, we are not “Authorized Dealers” as defined by the manufacturer. In order to provide you with extraordinary savings on your watch purchase, our vendors protect their sources of supply by removing the serial number from certain of these new and genuine brand name watches. State laws in certain states deem these watches SECONDHAND and/or USED. These watches are covered by Worldofwatches.com Limited Warranty and not by the original manufacturer. Our warranty matches or exceeds the original manufacturer’s warranty coverage period and our professional watch technicians service these watches in-house. Worldofwatches.com guarantees the authenticity of its watches in writing and provides a confirming certificate upon request.

kende deze site niet, bij sommige modellen word het serienummer verwijderd om hun inkoop bron te beschermen. zijn ze misschien uit een vrachtauto gevallen ?
zou in ieder geval zo’n horloge met weggevijld nummer nooit willen hebben.
er bestaan ook auto’s en wapens met weggevijlde nummers
en dat hun garantie beter is dan van de fabrikant zelf ?
en op aanvraag een echtheids certificaat van worldofwatches,wat is dat waard ?

worldofwatches(td)

Serienummers die afgedekt worden wil niet al teveel zeggen, sommige verkopers doen dat zodat hun foto`s niet misbruikt worden.
Ik weet dat Marley Sayin dat ook doet en die is uiterst betrouwbaar.

Groet Peter

Peter, Ik begrijp uit dat stukje dat de serie nummers niet afgedekt worden, maar verwijderd !

Andre als het wordt weggeveild, is dat inderdaad heel raar.
Maar ik heb net op de website gekeken maar kon zo snel niet iets ontdekken.
Om welk merk ging het dan?

Groet Peter

Laat maar Andre het staat in het verhaaltje zelf van Boudewijn bhuuu ik moet beter lezen.

Nee daar zou ik ook niet mijn geld aan wagen , ik weet niet of dat verhaal dat ze daar schrijven klopt misschien is er iemand die verstand heeft van de amerikaanse wetgeving?

Sorry Andre

Groet Peter