Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

  • Omega Speedmaster Reduced
  • Tag Heuer ‘Wolf of Wallstreet’

0 stemmers

2 likes

  • Hamilton Khaki Navy Scuba
  • Seiko Prospex SBDC053
  • WMT Royal Marine Fuji Version ( Aged )

0 stemmers

4 likes
Welke Oris heeft jullie voorkeur?
  • Oris 65 Heritage
  • Oris Staghorn

0 stemmers

4 likes

Ik denk dat je (mocht je ze echt overwegen) ze eens in het echt moet zien. Het zijn uiteraard beide Oris horloges maar totaal niet te vergelijken. Ik ben overigens zelf voor de Aquis gegaan, die hebben echt prachtige wijzerplaten.

17 likes

Daar heb je zeker gelijk in dat ze behoorlijk verschillend zijn. Dat maakt de keuze moeilijk. De een is meer vintage en ander heeft een moderner uitstraling en zal wat groter dragen en is wat opvallender. Heb ze alle twee wel eens gepast alleen dat is een tijdje geleden en toen vond ik de Oris 65 wat te klein en minder spannend alleen mijn smaak is toch wel veranderd. Ga er nog een paar nachten over slapen :grinning:. Mooie Aquis heb je.

2 likes

Ben heel blij met deze Aquis. @HeinW heeft dezelfde vandaag te koop gezet in het blauwe deel. Wellicht dat dit iets voor je is? Is een full-set met stalen en rubberen band.

Te koop: Oris Aquis source of life limited met 2 banden - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

3 likes

Nu maak je het mij nog moeilijker :slightly_smiling_face:. Bedankt voor je bericht.

2 likes

Something Blue:

  • Breitling Premier 40
  • IWC Mark XVIII Petit Prince 40
  • Rolex OP 41

0 stemmers

4 likes

Zo’n Premier is prachtig! :slight_smile:

1 like

Ik vind die Premier ook heel mooi maar die OP is van een eenvoudige schoonheid die ik meer waardeer. Zou ze allebei wel willen.

1 like

Eens. En wat in de foto in de poll wat minder uit de verf komt, een fraaie sunburst. :sunny:

Datzelfde trouwens voor de IWC.

14 likes
Welke Rolex
  • Explorer 1
  • Oyster Perpetual

0 stemmers

3 likes

  • Rolex Submariner 114060
  • Timex Waterbury Chrono Indiglo
  • Tudor Black Bay GMT

0 stemmers

4 likes

Deze is makkelijk.
Timex. Hele dag elke dag.

5 likes

Ja leuk horloge. Kwam hier voorbij in het blauwe gedeelte. Meteen gekocht voor mijn broertje. Hij is er blij mee!

1 like

Geef die vent toch 1 van je Rolexen of Tudors, je hebt er zat!

4 likes

Haha grapjas

1 like

Wat een gave quartz Seiko’s. Diameter 39.8mm, lugs 20mm en dikte 11.7mm :ok_hand:
Waar zou jou voor gaan?

1 SZSJ006

2 SZSJ005

  • 1
  • 2

0 stemmers

2 likes

Beide erg nice! maar met witte plaat spreek me toch iets meer aan.
Schrok wel van prijs hahaha

Mij ook.

Met import en al zit je op een kleine 1k, inderdaad best prijzig.
Het is meeliften met de Daytona hype denk ik? Ze heten ook de Seitona’s :smile:

2 likes