Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Mag ik ook 100x op de Zenith stemmen?
Zo’n mooie klok Haha, horloge natuurlijk

4 likes

Mooi klokkie idd! Mooie stootwillen ook trouwens

2 likes

  • Breitling Limited Edition
  • Stowa Verus
  • Hamilton Intramatic Auto Chrono

0 stemmers

Tussen deze drie moet ik kiezen voor mijn toekomstige one piece collectie! :blush: Daily wear/beater.

2 likes

Jouw plannen veranderen iedere paar maanden ook weer 180 graden he :sweat_smile:

2 likes

Iedere paar dagen eerder :sweat_smile:

2 likes

De Hamilton is leuk maar te groot, Stowa is een leuk merk maar niet dit model, en de Breitling wellicht niet veelzijdig genoeg. :thinking:

Hahaha de ironie dat uitgerekend jij dit zegt :joy:

1 like

Ja over een maand besluit ik waarschijnlijk dat ik een collectie wil van 200+ vintage Seiko’s :joy: :wink: :wink: Maar de Hamilton is 40 mm, dat is toch niet te groot? Dit is niet de 68, die is 42 mm. Dat is z’n voorganger.

Aha dat wist ik niet. 40mm is idd al beter, maar nog wel fors voor zo’n horloge.

1 like

Denk je? Jij hebt ook een 17,5 cm pols toch? Jij draagt ook met regelmaat chrono’s van deze diameter, klopt dat?

Het origineel is 36mm :wink:

12 likes

Een dresser van 40mm is naar mijn mening niet mooi, maar een chrono kan prima :+1:t2:

1 like

Mijn pols is 16.5cm. Maar volgens mij draagt jij nu vaak wat kleinere dressers, dan is het wel een grote stap.

Enorm mooi ding dat :drooling_face::drooling_face:

2 likes

Mooi formaat, maar als ik me niet vergis bijna 500 euro duurder dan de “moderne” variant. Plus een oneindig gecompliceerd uurwerk waar menig horlogemaker nachtmerries van krijgt. :sweat_smile: Wel mooie techniek natuurlijk, zo’n microrotor chronograaf! :+1:

3 likes

Ja klopt, zal even wennen worden sowieso.

Respect voor je collectie; wel wordt het verschil tussen Omega en Seiko pijnlijk duidelijk…:innocent:

Dit is mijn probleem met polls…

https://goo.gl/images/WZsk4u

2 likes

Uit mijn vorige poll is de Hamilton als winnaar uit de bus gekomen, echter is er een nieuwe uitdager, deze Breitling in 36,5 mm:

Hierbij nogmaals de Hamilton:

  • Breitling Navitimer Premier
  • Hamilton Intramatic Auto Chrono

0 stemmers

Bieden zijn chronografen met een hoogwaardig automatisch uurwerk.

1 like

Waanzinnig mooie Breitling! Is dat een vintage model?

1 like