Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Hij komt uit 2000, dus nog net niet vintage, maar heeft wel de styling die daaraan doet denken inderdaad!

Strap battles? :wink:

  • Grijs
  • Cognac
  • Donkerbruin

0 stemmers

1 like

Qua looks en cijfer op de dial lijkt ie ook wel wat op een Omega Dynamic :sunglasses::+1:

2 likes

Ja precies, deed hij mij ook aan denken!

Die Breitling is schitterend! Doet me denken aan de Patek Philippe 5170 en bescheidener mijn eigen Omega Dynamic Chrono. Al vind ik deze eleganter dan de laatste!

edt: Ah beetje mosterd na de maaltijd voor wat betreft de Dynamic…:wink:

2 likes

Beide schitterend, maar als daily beater? Te delicaat mijns inziens.

1 like

Daar heb je wel een punt. Er kwam iets heel moois voorbij hier op HF vanmiddag dat mij alle opties heeft doen herevalueren. Ik houd geheim welke. :wink:

Of je koopt er gewoon een SKX bij als beater en gaat voor een two piece collectie met de schitterende Breitling :sunglasses::+1:

2 likes

Uiteindelijk wil je nooit meer een Seiko… :wink: :wink: Grote knipoog. Ik zou er eerder een Casio Oceanus bij kopen als vakantiebeater. :+1:

1 like

Ligt er ook een beetje aan wat je daily beat is toch? Ik draag in mijn dagelijkse rotatie wel dergelijke delicate horloges, maar meer dan wat deskdiven heeft het bij mij allemaal niet te lijden.

1 like

Totaal verschillende stijlen ,
qua merk buitenbeentjes .
Beide wel echte duikers.
Welke mag mee onder water?

  • Deep Blue
  • Chr Ward

0 stemmers

2 likes

Uuh die moest even Googlen, maar die kost over de 400 piek?! :dizzy_face:

Alle drie gaaf, maar die laatste staat echt heel gaaf

Ik kan ook m’n Seiko Kinetic gebruiken als beater, die is toch al flink gedragen. :wink:

1 like

Alles beter dan 400 piek uitgeven aan Casio :upside_down_face:

1 like

Haha mee eens man! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

6309 niets als beater, als je een SKX niks vindt ?
Vintage, maar toch mee te beaten. Zou er alleen niet mee gaan zwemmen :slight_smile:

1 like

Is een goede optie, hoewel ik de moderne Turtle wel behoorlijk zwaar en lomp vond.

1 like

Een 6309 op rubber is perfect. Je bent welkom om een keer te passen.
Mijne is niet te koop overigens, maar puur om een beeld te krijgen :sweat_smile:

1 like

Nou dat passen gaan we zeker doen!

1 like