Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Ja die zijn ook tof! Zonder al die steentjes op de band en lugs zou het al een stuk draagbaarder zijn.

Gewoon een ‘normale’ gouden rolex met die blauwe steentjes zou echt vet zijn! Alleen zou de onderste helft ook gewoon lekker blauwe steentjes moeten hebben ipv dat wit

Als je niet vintage stemt heb je nog nooit een NOS of mint vintage in je hand gehad. :stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

Nb. Of het is armoede. :laughing:

3 likes

2 likes

Eens! Maar ik vind die witte steentjes onder wel wat hebben, die markeren de twee kleuren inlay van de bezel.

US leiders en horloges.


DJ41 zwart


Rolex Celini


DD

Doe mij maar:

  • De DJ 41 met jubilee en steel bezel van Biden
  • De Rolex Celini van Obama
  • De gouden Day Date van Trump
  • Die dochter van Trump is eigenlijk best leuk.

0 stemmers

  • Seiko skx013
  • Citizen ny0040

0 stemmers

3 likes

De mensen die modern stemmen hebben gewoon nog nooit een knappe vintage gehad :innocent:

2 likes

Helemaal niks ten opzichte van de Tissot. @RLC heeft gelijk: Tissot is eleganter. Dat zit 'm voor mij in de cleane wijzerplaat zonder die flauwe aluminium-folie oversized nummers (geen fan) en de veel te korte knobbelige wijzertjes op de Longines. Ook de crown-guards zijn lomp.

Seiko Presage Sharp Edges.

Leukere band, geinige wijzerplaat, maar geen silicium balansveer, helaas. Wel DiaShield coating. Het is dus 1-1 wat dat betreft.

Dude. Een Grossdatum op een Seiko 62MAS kast? Ik vind dat geen ulimate duiker.

Blancpain heeft ook een datum op, eh, half vijf… Ik vind het een mooier horloge, maar zou graag willen dat ze met die rare datum kapten.

Ook je tweede poll over de Blancpain Grande Date maakt het hebben van een grossdatum op een duiker niet relevanter. :slight_smile:

Ik haat het echt om het daarmee eens te zijn. :angry:

Optie drie: Beide.

Die gouden submariner is spuuglelijk, dus ik heb voor de GMT gekozen. Evengoed: ik zou toch echt voor Tom Ford kiezen.

Die ongewassen, licht bloated look van Mayer met die sleeve… Brrrrrr. En dan dat iele baardje er bij… Het is echt een spuuglelijke man die uiterst matige muziek maakt. Brrr. Ik laat me nog liever door de overblijfselen van George Michael betasten. :slight_smile:

Eensch. Waarbij “Vintage” “ouwe tweedehands” is. Jonggebruikt of ZGAN kun je op de buik schrijven. :slight_smile:

5 likes

George Michael was zeker een betere muzikant! Maar ik zie dit wel als verbale aanranding, ik kan het niet laten om dit te visualiseren. Ook kijk ik nu op een hele andere manier naar die foto van Tom Ford. :rofl:

1 like

Best een aantrekkelijke man. Zeker als we ooit in het gevang zaten wel OK. Het spijt me dan weer van die visual. Ook ik loop niet heel erg warm voor die beelden.

1 like

Als hij dan ruikt naar zijn parfum ‘Oud wood’ dan zou ik hem ook doen. Je moet toch wat in het gevang.

2 likes

Bedankt voor je feedback. Ondertussen had ik de seiko ook al op het oog en met een witte wijzerplaat dat is helemaal top (ik koop te snel blauw namelijk). Ik wil ze eerst passen voor ik een keus maak dus het is even wachten tot de juweliers weer open gaan…

Beetje Gay is Ok, maar in het kader van inclusiviteit ook even wat andere opties gericht op de hetero minderheid op HF.

  • De DD van Emily
  • De DD van Sylvie

0 stemmers

2 likes

Emily, ook zonder horloge krijgt zij de stem :heart_eyes::drooling_face:

4 likes

Moeilijk hoor! Sylvie op de Hunkemöller foto’s is soms ook :hugs:

Welke is jouw ultimate diver, haute horlogerie? AP ROO?

Ik ben geen fan van Sylvie, maar watsgeburt met die bovenste chica joh? Lijkt wel alsof ze kwijlt omdat ze door een horzel in de lip gestoken is (vandaar zo dik), en dat ze dat nou een beetje uit haar mondhoek wil houden met haar tong.

Het is een licht idiote gezichtsuitdrukking. Had je nou geen foto kunnen vinden van een gewone mooie vrouw?

Ik ken de bovenste dame niet, maar het is weinig veelbelovend. Dan laat ik me nog liever door de overblijfselen van Sonja Barend betasten.

4 likes

Ben ik niet helemaal mee eens… Ze doet alsof ze een hele wilde is en nog wat juice uit haar mondhoeken likt. In werkelijkheid heeft ze wss nooit zin.

Maar het is nog best lastig om een foto te vinden van een mooie vrouw met een interessant horloge.

Ik sta open voor alternatieven!

1 like

Die dubbel D’s zijn wel nice :smirk:

2 likes