Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Ik ook niet, maar ook geen Rolex. Ik zou gewoon voor de Omega Seamaster 300 gaan.

6 likes

Welke kiezen we?
  • Rolex Submariner 16613LN
  • Rolex Datejust 126300

0 stemmers

Beiden niet mijn smaak… Dus optie#3

Ik zou echt nooit, maar dan echt nooit een Rolex kopen met die verschrikkelijke Maxi Case

Ik zou echt nooit, maar dan echt nooit een IWC kopen met een gemodificeerde 7750 erin.

Zo kunnen we nog wel even doorgaan :grin::crazy_face: is allemaal persoonlijk toch

1 like

Ik vind beiden niet zo, maar de Tudor ziet er meer uit als een bronzen horloge, dus dan toch maar de two tone. Gouden duikers vind ik een beetje tegenstrijdig. Net als die gouden G-Shock.

Dit vind ik dan wel weer een bijzondere uitslag… Ben ik toch niet de enige die niet van two-tone duikers houd :grin::clinking_glasses:

1 like

Ik heb ineens de gedachte en bevlieging om mijn Tudor Black Bay Black 79230n te upgraden naar een BB58 blue…
Ben met slag verliefd op de blauwe dial…

Tudor BB58

Tudor Black Bay Black 79230n

3 likes

Ok

2 likes

Mocht er een poll in de post zitten dan stem ik op blauw

3 likes

De BB58 is stukken mooier! (Hoewel hij het voor mij uiteindelijk ook echt niet deed).

Denk dat de BB58 blue en Black Bay GMT ook een geslaagd duo is. Iets minder overlap dan met de Black Bay Black.

1 like

Zeker.

1 like

Helemaal mee eens. Het overwegen waard!

Ze liggen nu gewoon bij de AD in de vitrine. Dus de hype is over. Ideaal moment om in te stappen wellicht…

1 like

Geen overhaaste beslissingen maken, hè? Dat liep met de Seiko bijna verkeerd af.

1 like

Wat is tactical canvas? Is dat iets anders dan een normale canvas band?

Gelijk doen zou ik zeggen, de BB58 Blue is tof!

1 like

Dat is de naam die Bandrbands eraan geeft. Band is verder van leer aan de binnenzijde.

Ben benieuwd naar jullie keuze!
  • Rolex GMT Master II
  • Rolex DJ TT Rose
  • Omega Seamaster Planet Ocean

0 stemmers

It is growing on me…

13 likes