Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT!

It is growing on me…

12 likes

Altijd mooier op foto dan in het echt.

Mooie belichting op deze foto :ok_hand:t3:

Ah. Tactical!

Strategisch geplaatst leer.

Laten we maar voor de bruine echte leren band kiezen.

Die canvas is gewoon canvas. Los van wat de leverancier er voor naam aangeeft. Maar door je zweet slijt die harder met leer aan de binnenkant dan een canvas zonder leer aan de binnenkant. Dus vooral strategisch/tactisch voor hen. :see_no_evil::rofl:

Stel, je gaat voor een one-piece collection. Je zoekt dus een horloge dat altijd en overal kan. Welke wordt het?
  • Rolex Explorer
  • Omega Seamaster Aqua Terra

0 stemmers

2 likes

Explorer. Geen twijfel. Wel een 39mm dan. Dat wordt een uitdaging.

5 likes

Explorer all day, every day. Maar in mijn geval graag de 36mm. Mag zelfs de slechte zijn zonder lume in de numerals, zolang het maar niet de 39 is.

Explorer, 39mm. Succes!

De AT is ook heel leuk maar een dikkerdje :slightly_smiling_face:

1 like

Explorer. De AT is prachtig, maar dik.

Ik weet dat de Explorer voor veel mensen het go-to universele horloge is en vaak een ‘alleskunner’ wordt genoemd. Maar zo’n grote overwinning had ik niet verwacht. :open_mouth: :thinking:
Ik heb zelf voor de AT gestemd. :blush: Ik vind de AT gewoon mooier om te zien en als ik er dan toch maar één mag hebben, dan denk ik dat die me gewoon langer blijft boeien.

5 likes

In blauw zou m’n stem gaan richting AT.

Wat vinden we van plexi glas? Sexy plexi of pure ellende?

• Plexi? Ja!
  • Plexi? Nee!

0 stemmers

2 likes

Die bovenste is mijn foto of niet?

Een van de eerste hits op koekol :innocent:

1 like

Plexi is fantastisch mooi en is echt niet alleen maar voor goedkope troep. Voor een dresswatch wil ik niet anders.

Op de Speedy vind ik het in ieder gevaal VEUL mooier.

2 likes

Niet altijd praktisch. Maar wel lekker sexy, dat plexi! :heart_eyes:

Dat zal allemaal best maar barsten doet het nog heel graag.

Ik zeg ook zeker niet dat ik alleen maar plexi zou willen. Maar krijgen jouw dresswatches serieus zo veel te verduren dat je plexi barst? Ik heb, knock on wood, überhaupt nog nooit een plexi glaasje gekrast laat staan gebarsten.

Op een toolwatch heb ik uiteraard liever saffier.

Enige optie eigenlijk wmb.

1 like