Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Vind de hulk wat grover ogen. Was het een Kermit dan had de Kermit gewonnen :blush:

Hulk is ook gewoon wat grover inderdaad . Kermit ben ik nooit echt van gecharmeerd geweest eigenlijk , maar ieder zijn smaak natuurlijk.

Niemand voor de “hockeypuck”???

Meeste stemmen blijft


  • Rolex
  • Hublot

0 stemmers

Ik zie dit topic en deze reactie nu pas, maar krijg bij deze optie wel spontaan last van m’n ogâh :flushed:

1 like

Duikplank ready hè :swimming_man:

1 like

Nou vooruit doe ik ook een keer mee…

  • Helberg CH6
  • Panerai 312
  • Tudor BB chrono

0 stemmers

1 like

Blauw of turqoise?

  • Blauw
  • Turqoise

0 stemmers

1 like

En een vrij letterlijke battle, beide partijen die in Vietnam tegen over elkaar stonden.

  • Seagull 1963
  • Seiko SOG

0 stemmers

2 likes

Monsterbattle, there can be only one!

  • 1st gen oranje monster
  • 2e gen oranje/zwart monster
  • 2e gen monster mod

0 stemmers

4 likes

Een dinsdags/vrijdags dillema voor @RLC. Een Rolex Oysterquartz of een automatische Bulova hommage?

  • Rolex Oyster Quartz
  • Bulova Super Seville

0 stemmers

3 likes

Oysterquartz every day of the freaking week :wink::+1:

3 likes

  • Breitling
  • Seiko

0 stemmers

1 like

  • Omega speedmaster
  • Grand Seiko sbgr023
  • Nomos Ahoi
  • Seiko skx031

0 stemmers

1 like

Hier nog een mooie, racen of duiken?

  • Zenith El Primero VROOOOEEEEM
  • TUDOR BB 58 BLUB BLUB BLUB

0 stemmers

4 likes

Erg benieuwd naar deze. Ben een middag GS gaan passen, vond zelf de snowflake tegenvallen.

  • GS springdrive Snowflake
  • GS springdrive blauwe sunburst

0 stemmers

3 likes

100% zeker de blauwe! Ben je vandaag wezen passen in de Seiko Boutique? Of heb je elders gepast?

De Snowflake vind ik zeker tof, maar legt het echt af tegen de SBGA375. Goede foto’s maken met de 375 is echter een crime, en dat is juist weer het goede van de Snowflake.

Nee was al een aantal dagen geleden in Heerlen.
Ik kwam eigenlijk even snel kijken naar een GS kwarts. Maar raakte aan de praat met de verkoper en voor je het weet liggen er 5 GS’sen voor je neus a plusminus 5,5k. Heel leuk gesprek gehad en leuk om ze even om te hebben. Maar helaas ver boven mijn budget😭.
De snowflake is natuurlijk prachtig maar ik werd op slag verliefd op de blauwe sunburst. En dat terwijl ik altijd dacht dat ik me zou gaan storen aan die gangreserve op de wijzerplaat.

Dat zijn nog eens lastige keuzes :upside_down_face::upside_down_face:

1 like

Jups, hahah gelukkig heeft een week meerder dagen <3

1 like