Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Dat vind ik dan weer heel over gewaardeerd :grinning:

Een battle kan meerdere rondes hebben :sweat_smile:

2 likes

Ja das ook weer zo, en het feit dat de meningen natuurlijk iedere 3 weken kunnen wijzigen :smirk:

2 likes

Het antwoord komt woensdag. Meer kan ik niet zeggen.

1 like

Oooh :thinking:

Zo’n seagull is toch voor minder dan 200 euro te krijgen? Denk dat er voor een budget van 1000 piek wel betere chronos te krijgen zijn…

Misschien wel betere voor <€1000, maar @Ravvie heeft het over “mooi”, als ik mij niet vergis. :upside_down_face:

In de wetenschap dat ik al een zwarte Speedy heb die niét weggaat!

Welke moet erbij in de collectie?

  • Omega Seamaster 300m in blauw (2018; oude model)
  • Rolex Explorer 1 214270

0 stemmers

1 like

:thinking:
Meen je dat nu? Half het forum blijkt er 1 te hebben en je wordt murw geslagen met veel te hoog geprijsde exemplaren op het net.
Het is zelfs een understatement.
De meeste Seiko’s zijn zwaar overgewaardeerd, m.u.v. de Grand Seiko’s

Exact. Wat de “beste” chrono is voor onder de 1000 EUR durf ik niet te zeggen. Sowieso is het lastig definiëren wat “beste” is bij een horloge. Mooiste daarentegen kan ik wel makkelijk een uitspraak over doen, aangezien dat puur persoonlijk is. En dan ken ik geen mooiere Chrono’s onder de 1000 EUR.

1 like

1 like

Jazeker! Ik hou vaak van Seiko, maar niet van de Alpinist. Ik mis iets,… Het is… Tsja, net of het ontwerp nog lang niet af is. Veel te verbeteren… Een eigen smoel? Ja dat zeker wel.

Dit is zo n gemakkelijke keuze.

De Speedmaster vind ik zeker een mooi horloge, maar een seamaster is nooit mijn ‘ding’ geweest.

De ex I daarentegen, man wat is dat een veelzijdige topper!

Dit is voor mij geen keuze. Gewoon de explorer.

Als ik jou was zou ik hem vanmiddag nog kopen. :v:

:beers:

Jij overweegt een Rolex? :neutral_face:

Ik hoop dat het de autohandel is geworden :slightly_smiling_face:

1 like

LOL!!
proest

Ik verken alléén mogelijkheden @Boetje!
Lekker trouwens, quotes van mezelf! :innocent: :shushing_face:

1 like

DS vs. DS :smiley:

  • Damasko DS30
  • Certina DS Ph200m

0 stemmers


1 like

  • Tudor North Flag
  • Tudor BB red eta

0 stemmers

1 like

Over overbodige features gesproken; ik ben alpinist, maar heb geen Alpinist. Nog nooit de behoefte of noodzaak gehad om in de bergen met de roteerbare bezel van mijn horloge de richting te bepalen.

Ik snap dat het om de horloges
Gaat, maar zou dan zelf ook wel een betere foto van de horloges gepost hebben. :v:

Vind het toch lastig kiezen nu.
:beers:

Uiteindelijk allebei, want allebei schitterend! Al is de 114270 natuurlijk véél mooier! :wink:
Maar eerst de SMPc, want die brengt kleur!

1 like