Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Thank God It’s Wednesday… dan komt de nieuwe strip uit. In de strip zul je het antwoord vinden.

1 like

  • Blumo
  • Kemmner
  • Laco Squad Tundra

0 stemmers

1 like

Ik ben toch even benieuwd wie voor de DA36 en wie voor de DA46 zou kiezen. Beide modellen zijn technisch gelijk aan elkaar maar toch met een compleet andere look.

  • DA36 (non-bezel)
  • DA46 (bezel)

0 stemmers

4 likes

DA36 is voor mij meer in balans en de bezel vind ik in deze setting onnodige ballast :sunglasses:

1 like

Volledig mee eens :+1: al heeft de 46 iets gaafs wat ik niet zo snel kan verklaren

2 likes

De bezel-loze variant vond ik na een dag dragen vrij snel saai. Misschien dat deze bezel variant wat meer met me doet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heeft ook wel weer iets speciaals de 46…lastig te omschrijven. Mooi spul Damasko :heart_eyes:

Ennuh…:wink::laughing::+1:

2 likes

Nee nee nee… ik ga echt weer eens aan de Oris David :grimacing:

2 likes

Heel goed. :ok_hand: :laughing:

1 like

82-18 tot nog toe :rofl: volgens mij één van de grootste uitslagen in dit topic.
Later trekt een groot verschil altijd weer bij trouwens. …vreemd is dat :thinking:

1 like

Idd…lijkt een behoorlijk duidelijke uitslag te worden.

1 like

Ik heb Blumo gestemd, ook al zou ik dat met veel meer overtuiging doen als je die rare hoogglans batman bezel verving door het origineel en ook die rare lumpy eraf haalde ten faveure van de originele oyster. Sorry, maar die mod vernaggelt in mijn ogen de Blumo.

En het is er nog wel een met cursief en geen X op de dial. :no_mouth::disappointed_relieved:

1 like

Dank voor je stem! :+1: Over mods zijn de meningen altijd verdeeld, logisch, smaken verschillen :wink: Zoals ie nu is vind ik m gewoon erg mooi :heart_eyes: Uiteraard heb ik de originele bezel nog en kan die er elk moment weer op! De oyster zat er niet bij toen ik m kocht, maar deze Miltat met ratchet clasp (voor mij erg fijn, ik houd er van om een band echt ‘pas’ te dragen) vind ik ook goed staan op de Blumo. Kortom, spijtig dat ik je tot tranen heb gebracht, maar hey, de Blumo heeft wel de verkiezing met glans (oeps) gewonnen! :rofl:

1 like

Hahaha… Dat heeft ie zeker. Het zijn alledrie in ieder geval eigen smoelende horloges. :+1:

Maar hoe komt het dat de originele band weg was, joh? Dat zie je niet vaak.

1 like

Dank, dat is ook mijn bedoeling, een (kleine) erg diverse collectie! Heb buiten deze drie nog eenTissot Touch ll en mijn Omega ‘Peter Blake’ :heart_eyes:

Geen idee wat er met de band gebeurd, de vorige eigenaar had m er iig niet bij…

Geen idee hoe ik de poll kan toevoegen maar…

Junghans Max Bill Chronoscope
Of
Oris Chronographe Frank Sinatra

2 likes
  • Witte Max
  • Zwarte Frank

0 stemmers

1 like

Dank je wel Frans

1 like

Frans frank en max :sunglasses:

2 likes

:+1:t4:
Als je wat typt, staat er rechtsboven een sterretje. …dat is de poll.