Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

De beide Omega winnen, de rest verliest voor mij.

Dat ding is freaking sexy…

1 like

Schitterend vastgelegd :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

‘Nieuw’ horloge binnen, maar de vraag is… kan ik de maat hebben?

  • 41 mm
  • 36 mm

0 stemmers

1 like

In mijn geval geen haat, maar Snowflake wijzers blijven een lelijk ding. Evengoed blijft de Tudor mooier dan zo’n rare Omega duukert.

Jawel, maar 36 is veel beter.

3 likes

  • Rolex
  • IWC

0 stemmers

1 like

IWC is duidelijk geen lievelingetje op HF :smile:

1 like

Vanwege de maat de Rolex, al is de IWC ook prachtig!

3 likes

Battle of the divers

  • Seiko Marine Master 300 SBDX001
  • Tudor Black Bay Black 79230n
  • Omega Seamaster Professional 300m
  • Breitling Superocean II 42 A17365

0 stemmers

Ik moet toegeven dat ik ook de Rolex verkies boven de IWC.

1 like

Thanks! ik draag meestal 41 mm dus het is een beetje wennen, mooi ook hoe gelijk de poll op gaat :wink:

1 like

Je hebt teveel duikers. :grin:

1 like

Klopt maar ik hou der van :sunglasses:

1 like

Een Portugieser representeert niet het hele merk IWC. Ik moet wel toegeven dat weinig horloges het winnen van een Explorer I.

2 likes

Wat mij betreft wint de Portugieser het met afstand. Al heb ik wel een voorkeur voor de witte plaat. Ik blijf het misschien wel het mooiste horloge in zijn prijsklasse vinden (daarom heb ik er ook één uiteraard :wink: ), maar merk inderdaad ook dat er op dit forum weinig liefde voor is.

11 likes

Als die er bij had gestaan, in de uitvoering zoals jij hem hebt, had ik wél voor de IWC gekozen. Mooi horloge!

2 likes

Ik vind hem veel te groot. Vroeger begreep IWC dat je niet zo’n frisbee om je pols wilt. Een dresswatch moet wat mij betreft altijd <40 mm zijn. Ik vind de moderne Portugieser misschien wel de lelijkste IWC ooit gemaakt.

1 like

Ik wil best geloven dat je hem te groot vindt. Kan ik me ook wel voorstellen met 40,9mm.

Maar dit is natuurlijk kolder :wink:. De Portugieser ref 325 was eind jaren 30 al 43mm. De moderne is dus een kleinere versie van het oude ontwerp.

Wordt tijd voor een Submariner erbij… :sunglasses:

  • Omega Speedmaster Professional Moonwatch
  • Seiko SPB077 a.k.a MM200

0 stemmers