Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Ik ook.

Oh enne …

Jaja, wijze woorden van ome Jaap! :sunglasses:

3 likes

Een smerig bod valt altijd te proberen (hou het wel beetje netjes :see_no_evil:)

Hmmm… twee field / semi military watches die in elkaars verlengde liggen, en twijfel over een échte, issued military watch.

Welke vinden jullie het beste?

gemodde Seiko 5

Boldr Venture

CWC G10 (niet in bezit)

  • Seiko 5
  • Boldr Venture
  • CWC G10

0 stemmers

Het is 50/50. Graag gedaan :sweat_smile:

wat is er gemod aan? Hij ziet er vrij standaard uit zo op het eerste oog. :sweat_smile:

2 likes

Het is subtiel (voor de verandering) :joy:

Saffierglas
Secondewijzer is aftermarket (normaal ronde lume en rode tip)
Japanse dagaanduiding

1 like

Contradictio in terminis

1 like

Op een camping? Pilsje bij, af en toe met water klooien? Want op een camping elegant willen zijn slaat als een lul op een drumstel.

Wie elegant wil zijn met de speedy boekt een suite in het Hilton en doet hoogstens een G&T op het dakterras. Ik weet uit ervaring dat Speedy’s geen campingbeaters zijn. Kunnen ze niet tegen.

Kortom: Toolwatch mee voor de camping. Of dat de Kontiki is? Het lijkt er meer op, maar is hij nog waterdicht?

1 like

Deze zin staat bij mij in hetzelfde rijtje als :

Alle Fransen zijn arrogant en spreken geen Engels.
Alle Chinezen eten babi pangang, vooral in China.
Alle blanke Amerikanen zijn dom en racistisch.

1 like

Dit klopt toch gewoon ?

1 like

tuurlijk, wat jij wilt :smiley:
Net als dat alle Arabieren moslims zijn, en elke Rotterdammer in de haven werkt. Dat weet toch iedereen ?

1 like

Dat zeg ik niet …

2 likes

Dat betekent dat je of nooit op een camping was, of een andere definitie van elegantie hebt dan ik. :slight_smile:

Maar goed.

Ik zou zelfs willen zeggen dat driekwart van alles wat wij “arabier” noemen een inwoner van de Levant of Noord-Afrika zou kunnen zijn.

Maar dat een campingsmoking een eufemisme is voor een jogging-broek met rucanor slippers en bijpassende jogging-top moge bekend zijn omdat dat wel gewoon waar is. Ik reed gisteren nog voorbij zo’n camping, en het is nooit alsof je het publiek van het Jazzfestival van Montreux ziet zitten.

Ik blijf er bij: Je gaat op een camping geen handopwinder-chrono van 3000+ ballen dragen met een WR van 30m op een goeie dag, als het al geen vintage is die zo lek is als een vergiet.

Dat doe je gewoon niet. Ik ga ook niet snorkelen met m’n Junghans Meister Driver.

  • Edox Hydro sub
  • Laco Squad Tundra
  • Omega Seamaster (Peter Blake)
  • Oris Big Crown Pointer Date (44mm)
  • Tissot T-Sport Race

0 stemmers

2 likes

Behalve @FransT

:beers:

2 likes

De CWC is echt een topper! Heerlijk klein horloge die tegen een stootje kan. En ik vind het idee leuk dat het een militair horloge is :smile:

1 like

Nou, dat betekent meer dat jij nooit op " goeie " camping bent geweest. En dan goeie tussen aanhaling-tekens, want wat is " goed " ?
Campings :point_down:t4::point_down:t4::point_down:t4::point_down:t4::point_down:t4:
image
image
image


En ik sta zelf al 20 jaar op een camping aan zee, zonder zwembad, zonder kantine, zonder speeltuin, geen tenten en geen animatie. Maw rust, zoiets als op de laatste foto.
Waar je dus

En waar je gewoon een

kunt dragen.
Niet dat ik dat beide wil, maar dat is een ander verhaal.
En :

waarom niet :thinking: het is een horloge, geen smoking.

Dus je snapt nu,

staat bij mij gelijk als al die andere vooroordelen die ik eerder op noemde.

2 likes

Hahahaha… Da’s op z’n zachtst gezegd glamcamping en op z’n best bezien gewoon cottage verhuur aan de kust. :slight_smile:

Jij weet donders goed hoe 99 van de 100 campings er uit zien, met sleurhutten en muurtjes bierkratten rond shoddy tentjes.

Maar hee, als jij een vakantiehuis met infinity pool in een gesloten resort kamperen wilt noemen, soit, dan hebben we een verschil van definitie. :+1:

Evengoed ben ik erg gehecht aan mijn vooroordelen.

4 likes

Doe je in een tent.

Nee, gewoon een stacaravan.

Yep, nog steeds. Iets verder kijken .

Nee hoor. Niet nodig. Ik ben zeer blij met de manier waarop ik reis. Als jij dat ook bent zie ik geen reden om daar iets aan te doen. En als wij elkaar ergens in den vreemde willen treffen is er vast een nabijgelegen pleintje waar een wijntje of cocktail genuttigd kan worden. :slight_smile:

Evengoed zie ik nog veel water om jou heen in jouw campings, en zou ik met mijn ervaring in mijn achterhoofd nog steeds geen Speedy mee nemen.