Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 1)

Echt?

:nauseated_face:

3 likes

Echt… een beetje bruine tint op de armpjes helpt wel

Deze hieronder eens door Ko laten knutselen maar als origineel vond ik toch fraaier

3 likes

Die onderste vind ik wel een heel stuk beter staan!

Ik niet :smiley:
Had er een battle van moeten maken misschien :joy:

1 like

Ben zelf aan het spelen met deze gedachte/ toevoeging op de seamaster 300.
Eens kijken waar jullie voor zouden gaan:

Of

  • Omega Speedmaster
  • Tudor Black Bay GMT

0 stemmers

2 likes

Wow! De poll staat nu op 72% voor de Speedy. Zo’n verschil had ik niet verwacht! :slight_smile:

Greatest watch in the world since the history of the world…

2 likes

  • Sinn 356
  • Fortis Cosmonauts

0 stemmers

1 like

Je plaat blijft weer hangen man. :wink:

Hi Ralph,

Snelle vraag: Wat bedoel je eigenlijk met de term OEM Tudor lederen band met vouwsluiting?

Groet, Vincent

OEM = original equipment manufacturer

2 likes

Top - dank voor het snelle antwoord

Dan zou S&C deze combo gewoon voor me moeten kunnen bestellen - toen ik de foto liet zien gaven ze aan deze band niet van Tudor te kennen. Ga ik ze eerdaags toch nog eens vragen.

Waar heb jij deze band en sluiting vandaan? Ook bij S&C?

Groet, Vincent

Via dit mooie forum. De band die ik heb hoort eigenlijk op de rode Black Bay variant. Die heeft contrasterende sticksels en is meer bruin dan zwart. Zie onderstaande foto’s.

Persoonlijk vind ik het wel een geslaagde combinatie.

2 likes

Ah, ik begrijp het, Ik stond daar met een BB58 - andere breedte aanzet.

Groet, Vincent

Klopt die gaat niet passen. Ik heb een normale Black Bay. De BB58 heeft een bruin lederen band zonder aging.

Staat mijns inziens ook erg fraai. Wel prijzig. Doorgaans zijn de Tudor banden met vouwsluiting bij S&C los al snel 300-400 euro…

2 likes

Alle 3 de opties ongeveer even duur en een mogelijkheid om te gelden naast de Submariner. Wat zouden jullie doen?

  1. Breitling Superocean 2 & Omega Seamaster 300

  1. Omega Speedmaster pro

  1. Rolex datejust 16233

  • Breitling Superocean & Omega Seamaster
  • Omega Speedmaster
  • Rolex datejust 16233

0 stemmers

3 likes

De Speedmaster staat je goed :+1::ok_hand:.
Mijn Speedmaster zal, als het niet hoeft, nooit meer vertrekken. Gewoon een prachtding :ok_hand:

Edit: de 16233 later toevoegen uiteraard :joy::ok_hand::+1:

Ik heb dezelfde afweging gemaakt. Echter na beide te hebben gepast heb ik ze allebei (nog) niet gekocht. De GMT vind ik veel te hoog/dik. De Speedy zag er beter uit maar nog geen mega wow gevoel. Op foto’s doet ie het beter bij mij. Vind de cijfertjes op de tachymeter zo verschrikkelijk klein, terwijl op een foto zie je ze supergoed. En toch blijft hij trekken…

In dit geval heeft de DJ de mooiste afwisseling ten opzichte van een Sub in mijn ogen

1 like

Eens. Anders de Speedy… maar dat is meer staal. En dat heb je al.

1 like