Www.genuinetimepieces.com

Beste forumleden,

Bij het vele zoeken op het i-net liep ik deze site tegen het lijf: www.genuinetimepieces.com/
Hoewel mij het een vrij serieus bedrijf lijkt zet ik toch mijn vraagtekens bij de uitzonderlijk lage prijzen.

Enige ervaringen en mening hoor ik graag.

Mvg.

Ruud

das écht goedkoop…kan niet kloppen zou je zeggen.

Ga dat de week even uitspitten, wil ze wel is aan de telefoon spreken maarja dat zegt ook nog niet alles…

ik hoor het graag van je, heb wel interesse in een paar horloges die zij verkopen. Hij staat al onder favorieten, wat een mooie klokjes… probeer niet teveel te kwijlel boven mijn toetsenbord…haha

Op het eerste gezicht lijkt het idd te mooi om waar te zijn. En helaas gaat dat dan ook vaak op. Ben desondanks bijzonder benieuwd wat je te weten komt.

Helaas, op Watchuseek laten ze er spaan van heel (td) Mail die niet beantwoord wordt, weinig tot geen info bij de duitse Kamer van Koophandel, zeer onbetrouwbare betalingsmogelijkheden en ga zo maar door.

Een ieder moet het natuurlijk voor zich weten, maar ik waag me er niet aan.

Ik heb inmiddels goede ervaringen op ebay. Daar liggen, wanneer je op het goede moment biedt, zeer voordelige koopjes. Ik doe zaken met verkopers uit Hongkong, enThailand. Dit omdat zij op het pakket aangeven dat het of om een gift, of om een used item gaat dan wel een artikel is met een waarde onder € 40,-. Hierdoor geen verrassingen met extra douane kosten i.t.t. aankopen via ebay in de VS. Trouwens de prijzen van de horloges liggen nog fors lager dan bij de door jullie genoemde verkoper.
Ik heb goede ervaringen met besttime77 (Thailand) en met timeparadise (Singapore). Hier absoluut originele horloges en artikelen worden netjes verpakt en snel toegestuurd meestal binnen 1 a 2 weken).

Daarnaast doe ik veel zaken m.b.t. andere artikelen (electronica, Merkpennen (Waterman) enz. Ik heb alleen maar prima ervaringen met verkopers uit bovengenoemde landen. Je moet dan wel weten waar je op moet letten. Hoe is de feedback en vooral hoelang doen ze al zaken op ebay. Kijk uit voor verkopers uit China. Deze bedonderen vaak de kluit.

Succes bij je aankopen!

Jef