Www.wristwatchesdeluxe.com

Mijn vraag is als volgt,ik heb op marktplaats naar horloges gekeken en kwam daarbij de volgende link tegen"luxury watches for sale,als je deze aanklikt kom je bij www.wristwatchesdeluxe.com terecht.
Dit is een bedrijf in Madrid (Spanje),de prijzen hier zijn de helft van de win kelprijs,heeft iemand ervaring met deze toko,gaarne reactie.

Hier een kleine zoekopdracht in google:
http://www.google.com/search?hl=en&q=wristwatchesdeluxe.com&btnG=Google+Search

blijkt dus uit dat dit hele dikke vette oplichters zijn… Oppassen dus.

In Spanje is alles veel duurder dus als daar al wat goedkoper als hier aangeboden wordt kun je daar je vraagtekens al bij zetten

zie Internet!! Payed - not received

Complaint Rating:
I order a watch from wristwatchesdeluxe.com on June 19th, 2006 for over $1000.00 The money was transferred by wire to Ramonea de los santos in Madrid Spain. I have not received the watch which was to ship in 6 days and have e-mailed the company several times with no response. Can you please advise me of my recourse.

Jammer ik had al bijna een Omega De Ville Co-axial, power reserve uitgezocht… voor 1500 Euro

Heb ze voor de aardigheid een mail gestuurd met vragen over kosten en of het ook mogelijk is om een horloge persoonlijk af te halen (en te betalen) in Madrid :slight_smile: Dat kan volgens hen, maaaaar dan eerst even 50% aanbetalen. Hebben ze toch de helft verdiend…

OK, thanks. Is it also possible to buy in Madrid and pick up the Watch there in person?

Van: Wristwatches [mailto:admin@wristwatchesdeluxe.com]

Verzonden: zondag 1 oktober 2006 22:18

Aan: Hans
Onderwerp: Re: VAT?

Hello Hans,

Saturday, September 30, 2006, 6:54:14 PM, you wrote:

Hello!

Can you inform me about the fact if I have to pay Vat when you ship watches to Holland. The prices now are interesting. If VAT comes on to the price there is hardly any difference with Dutch Internetshops. What are the cost of insured shipment? Thanks for your reply.

The shipping is free, and will be send as gift, so you will don’t pay any taxes.

Hans

Verzonden: zondag 1 oktober 2006 22:18
Hello Hans,
Yes, but you need to tell us and pay 50% of total amount to be shipped to madrid

Vreemd zaakje, zou het niet doen. (tu)