Yard Sale ACE ONLINE Koningsplein 1

Beste forumvriendjes,

Ace Online gaat verhuizen. Hierdoor hebben wij wat minder ruimte waar wij gebruik van kunnen maken en daarom organiseren wij een enorme ‘yard sale’ speciaal voor HF waar jullie de kans krijgen om onder andere zeldzame veilingcatalogi, oude merkcatalogi, canvassen en goodies aan te schaffen.

Jullie zijn welkom op:
Vrijdag 11-10 10:00-17:00
Zaterdag 12-10 10:00-17:00

De wormen liggen klaar, zijn jullie de vroege vogels? :slight_smile: tot dan!

Het adres is Koningsplein 1-1, 1017BB AMSTERDAM

Laat svp via PB weten wanneer je komt :sunglasses:

11 likes

Aanschaffen=kopen?
Oude catalogussen??
Die geef ik altijd gewoon weg :innocent:

4 likes

Het lijkt er wel een beetje op dat je moet betalen om te helpen opruimen. :wink:

Leuk dat je aan HF denkt maar misschien toch even een tipje van de sluier oplichten? Met deze omschrijving ga ik me in ieder geval niet in een file richting A’dam storten. En een file ga je hier ook niet mee creëren. Canvassen? Goodies?

5 likes

Nog geen foto’s omdat we gewoon heel veel nog aan het uitzoeken zijn wat wèl meegaat, maar anders zou het te kortdag zijn voor de meesten ben ik bang.

1 like

Het is op zich wel sympathiek maar dit is natuurlijk ordinaire reclame. Of is dit gedeeld in overleg met het beheer?

4 likes

Jur een beetje kennende denk ik van niet…

Schaamteloos dit. Gratis verkregen oude meuk verkopen…

Neen ik ga daar niet heen

Wat een zure reacties zeg!

giphy-2

@Deniz, leuke actie. Succes met de verhuizing én met deze yardsale. :ok_hand:

Vergeet de DNS records niet aan te passen enne ik zou een beetje meer schijfruimte huren. Heb je genoeg ruimte… :rofl:

15 likes

Dan mag @Jur hem weer dichtgooien en gaan we weer terug naar topics met merktruitjes :joy:

21 likes

Haha, thanks!

1 like

Zou je dat spul niet gewoon beter gewoon weggeven ?

1 like

We hebben geen koffiecorner hoor. En gelukkig ook geen spruitjeslucht :sob::joy:

1 like

Leuk dat je dit hier post, Deniz, commercieel of niet.
Ik kom misschien wel eventjes langs, ik ben niet zo een zeikerd.
Altijd een mooie oude zaak geweest,op een mooie plek, dus er moet een hoop aanwezig zijn.

2 likes

Ace Online zit boven de winkel, dus als je de deur hebt van Ace en Spyer moet je 10 meter naar rechts lopen en dan hebben we er een soort appartementje :sunglasses:

Hopelijk tot snel :slightly_smiling_face:

2 likes

Jammer. Het zijn wel gave spullen inderdaad, moet even kijken of morgen alles al klaarligt voor een kek fototje :sunglasses:

1 like

Ok top, ik kom :+1:t4:

1 like

Ik kom alleen als Anouk er ook is.

1 like

Hahahahaha, daarvoor moet je nu naar Dik. Kom dan ook maar gelijk bij Online langs :sunglasses:

1 like

Ah. Hmm. Oké. Dan sluit ik me aan bij :point_down:

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: ik ga stuk

1 like