Jona

Vandaag mooie heritage II opgehaald bij Jonathan in Woerden.
Super ontvangen en weer voldaan naar huis.
Zeker een aanrader​:+1::+1::+1:

1 like

Vandaag mijn Tudor Black Bay Red aan Jonathan van Your New Chrono verkocht.
Aardige en correcte persoon die zijn afspraken nakomt om zaken mee te doen.
Wat mij betreft een aanrader.

1 like

Onlangs mijn 372 aangeschaft via Jonathan. Superprettig contact per mail en in real life. Horloge was in de staat zoals beschreven. Absolute aanrader als verkoper, staat bij mij op de shortlist.

1 like

Heeft van mij de Panerai PAM112 gekocht. Onwijs prettige communicatie, goede prijs en gezellige kerel! Aanrader om aan te verkopen/van hem kopen! Zou zeker weer een deal met Jonathan sluiten!

2 likes

Mijn horloge verkocht aan jonathan en ik heb nog nooit zo snel en zo prettig zaken gedaan met iemand :slight_smile: snelle onderhandeling en direct geld. Alles in goed vertrouwen en dat is heel wat waard. :grinning:

1 like

Voor een vriend een Jaeger-leCoultre Memovox Tribute to Deep Sea van Jonathan overgenomen. Keurige afhandeling, nette communicatie, perfect verpakt en geheel conform beschrijving en verwachting. Het horloge is in nieuwstaat en de versleten band was bekend. Dikke aanrader, deze Your New Chrono.

1 like

Vandaag mijn Panerai bezorgd bij @Jona.

Probleemloze en gezellige overdracht. Een echte liefhebber en absoluut een aanrader!

1 like

Vanavond de Breitling van m’n broertje verkocht aan @Jona (don’t worry: broertje was erbij en wist ervan ;-)). Duidelijke communicatie en een prima ontvangst! Aanrader!

1 like

Wederom een horloge gekocht van Jonathan @Jona.
Hij had eerder tijd dan de afspraak dus kwam het horloge brengen.
Top service👍

1 like

Mooie deal gemaakt met @Jona. Vanwege corona-tijd alles in vertrouwen opgestuurd en ontvangen. Geweldige service en fijne communicatie! Aanrader dus!

1 like

Afgelopen week mijn Tudor verkocht aan Jonathan aka @Jona.

Uiterst aangename en vlotte communicatie en dito betaling.

Sowieso tot een volgende deal!

1 like

Vandaag de Tudor verkocht aan Jonathan.
Zoals eerder is het prettig zaken doen met @Jona.
Eerlijk en vertrouwd , dus een aanrader.

1 like

Vandaag een mooie Breitling gekocht bij @Jona. Prettig zaken doen, ben er erg blij mee.

1 like

Afgelopen vrijdag de Breitling ingeruild op een blauwe Tudor Pelagos. Mocht even rustig de twee horloges passen die ik op het oog had tijdens een gezellig praatje. Kreeg een mooie inruilprijs en de deal was snel beklonken. Absolute aanrader, wederom bedankt @Jona van Your New Chrono voor de uitstekende service.

1 like

Horloge verkocht aan @Jona; zeer correcte en professionele communicatie en een snelle betaling. Kan eigenlijk niet beter zijn! :+1:t2:

1 like

Vorige maand naar alle tevredenheid een paar horloges ingeruild bij @Jona van Your New Chrono, en weer vertrokken met een IWC Pilot XVIII.
Gezellig een klein uurtje gezeten, bakkie koffie erbij … :+1:

Kortom, goeie connectie, professional, aardige kerel!
Wordt zeker vervolgd! :facepunch:

1 like

Vandaag een mooie Breitling gekocht bij Jonathan. Gezellig gesprek en goede zaken gedaan. Een aanrader. Tot volgende keer @Jona :+1:

1 like

Net een mooie Carl F. Bucherer gekocht bij @Jona met inruil.

Zeer tof contact en gezellig gebabbelt!

leuke deal gemaakt.

Aanrader!

1 like

Vandaag mijn eerste aankoop gedaan via @Jona van Your New Chrono!

Eerder deze week bij hem langs geweest om even kennis te maken en het horloge te bekijken. Kort daarna de deal gemaakt.

Zeer prettig in de omgang, heel transparant in het verstrekken van informatie, correct in alle opzichten.

Bovendien is het horloge boven verwachting goed. Ik doel doel daarmee dat het horloge in het echt, in uitmuntende staat is, dus beter dan beschreven in de advertentie.

Vlotte afhandeling, correcte communicatie, beleefd en een prettige persoonlijkheid.

Je kunt hier met een gerust hart zaken doen.

Bedankt,
Mark

1 like