Mijn Bulova Super Seville in deze bijzondere, vierkante uitvoering gaat het nest verlaten. Het betreft hier een prachtig goudkleurige exemplaar!
Hij is eigenlijk te bijzonder om weg te doen maar ik heb wat op het oog en daar moeten offers voor gebracht worden. Jammer, want het heeft wat moeite gekost om deze te vinden.
Zoals jullie in een eerdere advertentie hebben kunnen lezen had ik er op gegeven moment zelfs twee. Die andere is vorige jaar verkocht, deze is nóg mooier.
Het horloge is in een bijzonder nette staat. De band is volledig strak en de gold plating 100%. De kast is puntgaaf, op de case back nog de sticker en op de zijkanten ook resten van stickers. Glas perfect. Overall bijna mint zou ik zeggen.
Het horlogte meet 36/37 zonder kroon. Net als de ronde Super Seville draagt dit horloge vanwege de robuuste kast en 20mm bandaanzet verre van klein! Door de vierkante kast al helemaal niet. Maar ook niet groot. Eigenlijk perfect en heel sierlijk.
Band is geschikt voor een pols van circa 18,5cm (Tony Soprano-look ) tot 19,0cm (normaal).
Mooie aankoop voor de zomer zou ik zeggen!
De belangrijkste informatie op een rij:
Merk en model: Bulova Super Seville
Diameter: 36/37mm
Leeftijd: 1979
In bezit sinds: september 2023
Factuur en/of certificaat: watch only
Toebehoren: een bulova doos (niet de originele bij het horloge)
Verzendkosten of afgehaald: prijs is zoals gebruikelijk inclusief aangetekende verzending of een (speciaal) biertje bij ophalen.
Conditie: In zeer nette conditie, bijna NOS. Uurwerk loopt goed.
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2834 automaat, 17 edelsteentjes erin
Vraagprijs: € 850,-
Hier vindt je informatie over mij als verkoper.
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).