Zeldzame vintage Heuer full lume night diver 982.113

Te koop uit eigen verzameling:

Merk en model: Heuer ‘full lume’ night diver - 982.113
Diameter: 38 mm
Leeftijd: 1983
Papieren, doos en eventuele accessoires: originele ‘Heuer’ gesigneerde stalen band
Verzendkosten of afgehaald: Beide opties zijn mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Goede werking - enkele krassen op het achterdeksel
Soort uurwerk en kaliber: ESA quartz
Vraagprijs: € 800,00 (excl verzending)

Zeldzame, vroege Heuer ‘Night diver’ met full lume wijzerplaat - Ref 982.113, dus zonder de ‘1000’ vermelding op de wijzerplaat, zonder Heuer logo op de achterkant en met ongesigneerde kroon.
Afwerking van kast en band in ‘pewter pod’. Zowel kast, wijzerplaat als bezel zijn in goede tot zeer goede staat. De achterkant vertoont krassen, de wijzerplaat vertoont geen verkleuring en de bezel heeft geen krassen.
Het horloge is voorzien van de originele Heuer jubilee band met duiker extensie.

Meer info kan worden gevonden op Heuerville - Heuer 982.113 night diver

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

22 likes

In navolging van vele anderen, een up.
Een aantal voorstellen voor ruil gehad, maar nog niets dat mij kon bekoren.
Een goed bod wordt zeker in overweging genomen.

3 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.