Zenith Defy Classic Ceramic

Te koop:
Om een ander project te bekostigen, doe ik afstand van dit prachtig horloge.
Deze Zenith maakt deel uit van een verzameling en is daardoor weinig gedragen.
Het horloge is in zeer goede staat dankzij de krasbestendige keramische kast. Ik kan geen krasje vinden.

Merk en model: Zenith Defy Classic Ceramic, 49.9000.670/77.R782
Diameter: 41
Leeftijd: 2020, verkocht door Belgische AD
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12/2024
Factuur en/of certificaat: full-set, inclusief alle papieren en factuur ter inzage
Originele doos en/of eventuele accessoires: full-set, zoals origineel door AD geleverd
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor ophalen regio Brussel, België. Verzenden kan op kosten (verzekerde verzending) en risico koper
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat, ook dankzij de krasbestende keramische kast
Soort uurwerk en kaliber: Zenith Elite 670SK, in-house
Vraagprijs: 4600
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

19 likes

Up!

1 like

Gereserveerd.

2 likes