Zenith El Primero Chronomaster Moonphase triple calendar

Te koop

Merk en model: Zenith El Primero Chronomaster 02.0240.410
Diameter:40
Leeftijd:±2000
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):9/23
Factuur en/of certificaat: -certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires:-geen
Verzendkosten of afgehaald: voorkeur persoonlijke overdracht. Verzenden risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Ik zou bijna mint durven zeggen :ok_hand: Op de originele stalen band. ±19cm
Soort uurwerk en kaliber: 410. Automatische chronograaf met maanfase, dag, datum en maand weergave (auf Deutsch)
Vraagprijs:4500€

Het is een juweel, één van de mooiste die ik heb.
Met een uurwerk :star_struck: Chronometer. Chronograaf. Maanfase. Triple Calendar.
Daar kan ik enorm van genieten.

Waar ik minder van kan genieten zijn de fonkelende messcherpe numerals en wijzers, de met zorg verdiepte aanduidingen voor dag, datum en maand, het fenomenale lettertype van El Primero , de superstrakke printing van de tachymetre-schaal, de zilveren maan aan de diepblauwe hemel…ik zie het allemaal niet. Ik kan het niet langer uitstellen, ik moet aan de leesbril

Dit en toch de noodzaak van het maken van keuzes in de collectie resulteert in dit mooie aanbod, een beter behouden exemplaar zul je niet makkelijk vinden.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Ik heb het horloge dit jaar nog niet gedragen maar zal spoedig recente foto’s plaatsen.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

58 likes

9 likes

Deze was snel weer uit de verkoop, want wat is dat ding mooi en dan heb ik het nog niet eens over het uurwerk.

Maar met een andere Zenith incomming moet er toch een keus gemaakt worden.

Meest recente foto. Je kunt zien van wanneer🙂

10 likes

7 likes

.U zult het horloge maar hebben op de leren band en toch graag de originele stalen band willen, hij is namelijk zowel op leer als op staal uitgeleverd. Voor die mensen is de band ook los te koop :wink:
U kunt zich ook alleen maar ergeren

1 like

Incomming is het probleem niet :smiley:

Nu nog outgoing…

2 likes

Helemaal nooit foto’s van de achterkant geplaatst terwijl daar een heel mooi uurwerk te bewonderen valt

4 likes