Zenith El Primero Rainbow Flyback Chronograph

Te koop:

Merk en model: Zenith El Primero Rainbow Flyback Chronograph 02.0480.405
Diameter: 40mm, 12.6mm dik
Leeftijd: 2000 ±
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 08-2022
Factuur en/of certificaat: Via Chrono24
Originele doos en/of eventuele accessoires: Met watch pouche, niet de originele
Verzendkosten of afgehaald: Omgeving Utrecht
Conditie (krassen, werking etc): Een zeer goed exemplaar. Zonder noemenswaardige gebruiksporen voor een horloge uit 2000.
Soort uurwerk en kaliber: El Primero Caliber 405
Vraagprijs: €4250
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Een prachtig exemplaar van de Zenith Flyback Rainbow, met de karakteristieke kleurencombinatie. Dit model is 25 jaar geleden ontworpen voor de Franse air force. Met als resultaat een prachtige chronograaf met Flyback functie. De horloges uit die tijd zijn schaars, en je kunt ze wel vinden met doffe kleuren. Dit exemplaar echter heeft nog een mooie rode bezel 0-20, en de lume op de gepatineerde cijfers heeft een prachtige zachte tint.

Het horloge had ik erg lang op mijn wenslijst staan. Maar het werd niet gedragen, omdat ik te voorzichtig was met het horloge. En ik vindt het zonde om een horloge in bezit te hebben, maar niet te dragen. Daarom gaat deze (wellicht met spijt) nu te koop.

44 likes

Upje voor deze:

13 likes

Een pricedrop voor deze beauty: €4000

Eventueel sta ik open voor een Zenith Zenith ruil.

1 like