Zenith only (Deel 1)

Over 25 minuten niet meer :smiley:

Zeker aan het controleren wanneer de datum precies verspringt?

Nee dat ben ik helemaal vergeten! Maar om 11.35u stond ie nog op de 22e en om 12.05u op de 23e, dus zit iig in de buurt :wink:

Plaatjes buiten

27 likes

De enige reden dat ik de datum pas in de middag laat verspringen is zodat ik niet hoef te wachten tot middernacht om te controleren, of een probleem wat ik met mijn Carrera had, verholpen was (heb het 3 keer terugsturgestuurd in 1 jaar). Het was na een complete overhaul dat op 12 december 17 minuten na middernacht de datum versprong en op 25 december was dat al tot 3 uur en 10 minuten na middernacht opgelopen.

1 like

Er zit ook een doorzichtige caseback op toch?

1 like

Hint, hint… :wink:

2 likes

:wink::crossed_fingers:

Haha lekker zenith only volspammen met je nieuwe daytona :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Op verzoek, zal eens kijken of ik morgen wat betere foto’s kan maken.

25 likes

Ben benieuwd wanneer de eerste witte voorbij komt!

Wat? Is er een witte???

Hmm, gevonden, misschien is de zwarte wel mooier. Ik merk wel dat ik hem op het eerste gezicht steeds mooi vind, en dan bij een tweede keer kijken al zoiets heb van: ‘een niet heel origineel ontwerp’.

Maar ik vind de 1/10e van een seconde aanduiding wel heel mooi gedaan.

En zo met een wat mat overkomende bezel vind ik hem toch ook wel weer erg mooi:

4 likes

Beste daytona onder de 10k die ik gezien heb :ok_hand:

3 likes

Mmmm. :face_with_monocle:

Ik mis toch een tachymeter bezel. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met een tachymeter bezel op deze zou je alleen snelheden van boven de 360km/u kunnen meten :rofl: Langzamer en de secondenwijzer is rond voordat je de kilometer voltooid hebt!

2 likes

Ik heb een witte besteld, maar ik heb nogal lopen lowballen, dus het zal wel even duren voordat ik aan de beurt ben.

1 like

:heart_eyes:

1 like

He @Sanderrr ik zag je op daytona only spammen. Gaaf hoor! Mooist int zwart.

Hij Wiens Naam Niet Genoemd Wordt in t wit.

Tachymeter super handig hoor! Ook chrono metreren n dingetje met schroeven draaien etc

7 likes

Ligt het aan mij of is het aanzicht op het uurwerk door de caseback erg OPEN.

2 likes

Sport 41 vind ik echt super met de witte wijzerplaat echter nu ook al wachtlijst :thinking:

Dat er mensen zijn die dit verwarren met een ander merk is onbegrijpelijk… zelfs op Covid afstand zie toch dat dit een Zenith tri colour dial is ??? Of vinden die een M3 ook op een SL lijken :rofl:

Mooie aanwinst :heart_eyes: and keep m coming !

2 likes